دستور آخوندی برای ساماندهی رودخانه زرینه رود میاندواب. رضوانی

دستور آخوندی برای گنجاندن 

ساماندهی رودخانه زرینه رود میاندوآب

در طرح تفصیلی

photo_27676767
 

وزیر راه و شهرسازی در جریان دومین روز از سفر به آذربایجان غربی با حضور در شهرستان میاندوآب از مراحل ساماندهی رودخانه زرینه رود بازدید و دستورات لازم در خصوص گنجاندن ساماندهی این رودخانه در طرح تفصیلی این شهر را صادر کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر همایون هاشمی، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در ساعات پایانی دومین روز از سفر خود به استان آذربایجان غربی همراه دکتر همایون هاشمی نماینده مردم میاندوابُ شاهیندژ و تکاب و دکتر محبی نیا دیگر نماینده این حوزه به همراه استاندار و شهردار میاندوآب از پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه زرین‌رود در این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید با اشاره به ویژگی‌های طبیعی و منحصربه فرد این رودخانه دستورات لازم در خصوص گنجاندن ساماندهی این رودخانه در طرح تفصیلی شهر میاندوآب صادر شد.

photo_27676767

شهردار میاندوآب در این بازدید از انجام مطالعات این پروژه خبر داد و گفت: درحال حاضر تنها منتظر مجوزهای وزارت نیرو برای شروع پروژه‌ها هستیم. این پروسه درحال پیگیری و طی کردن مراحل پایانی خود است. 

۵-۲

وزیر راه و شهرسازی نیز در این بازدید ضمن تاکید بر ضرورت بالای این طرح گفت: من به جد پیگیر انجام این پروژه هستم و مراحل اجرای آن را پیگیری می‌کنم.

گفتنی است در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز توضیحاتی در خصوص این طرح ارائه کرد.

                                         تکاب خبر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395برچسب:وزیر راه دکتر هاشمی و محبی نیا, | 13:26 | نویسنده : رضوانی |