فروزان در حد استقلال نیست.

آنالیزور استقلال گفت: بوستانی علاقه زیادی دارد که فروزان بازی کند و دائم می گوید که او آماده است و باید در چارچوب قرار بگیرد.
فروزان در حد استقلال نیست

به گزارش نیما رسولی در رابطه با درگیری که در اردوی استقلال میان او و فروزان به وجود آمده، اظهار داشت: در جلسه کادرفنی پیش از بازی با صبا بودیم که من گفتم محسن فروزان در گلهایی که استقلال دریافت کرده، مقصر است. این صحبتهای من به خاطر این بود که خیلی ها فکر می کردند مدافعان تیم مقصر هستند اما به عقیده من اینطور نیست و در اکثر گل های دریافتی استقلال فروزان مقصر بوده است.

وی ادامه داد: وقتی این صحبت در جلسه کادرفنی که خصوصی است، مطرح شد، بوستانی به آن واکنش نشان داد. بوستانی خیلی روی فروزان حساس است و متاسفانه صحبتهای خصوصی داخل جلسه را نیز به او انتقال داد. بعد از این اتفاق نیز فروزان از من عصبانی شده بود و یک بگومگو با هم داشتیم. البته درگیری خاصی نبود و در حد همان بحث بود و تمام شد.

آنالیزور استقلال تصریح کرد: این بار اول نیست که این اتفاق رخ داده است و بوستانی بارها اتفاقات داخل جلسه کادرفنی را به فروزان انتقال داده است. این کار او حساسیت ایجاد می کند و به ضرر تیم است. البته به نظر من مشکل اصلی استقلال خود بوستانی است که نتوانسته روی نقاط ضعف فروزان کار کند. اگر او کارایی بهتری داشت، قطعا خیلی از این مشکلات حل می شد.

وی در پاسخ به این سوال که چطور با آنالیزهای منفی که نسبت به فروزان انجام شده، او همچنان دروازه بان اصلی استقلال است؟، عنوان کرد: در مورد بازی کردن فروزان بوستانی و قلعه نویی تصمیم گیرنده هستند و من نمی توانم نظری بدهم. حتی او روی گلی که دربازی صبا نیز خورد، صد درصد مقصر بود اما بازهم مدافعان زیر سوال رفتند. من دیدم که امیرخان چوب این اتفاقات را می خورد و به خاطر همین گفتم که فروزان مقصر است.

رسولی در خصوص واکنش قلعه نویی به فروزان بعد از درگیری گفت: قلعه نویی از من دفاع کرد و واکنش او باعث شد که ماجرا خیلی جدی تر شود. قلعه نویی از بوستانی هم انتقاد داشت. البته در بازی با تراکتورسازی نیز این اتفاق رخ داده بود که آن موقع حتی افشارزاده هم مصاحبه کرد و گفت فروزان مقصر است.اگر ما در استقلال ماندنی شدیم به نظرم باید گلری بیاوریم که در حد استقلال باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:, | 13:8 | نویسنده : رضوانی |