تصویر معلم مفقود الاثر محمد حسن رضوانی بیاد روز پدر

پدرجان  سلام

روزت مبارک  پدر همیشه بیادتم مادرم همیشه تورو زنده یاد میکند

پدر من هم پدر شدم و نیستی ببینی دخترم  برا خودش دکتر شده

پدر جان روزت مبارک  راستش روح اله هم ازدواج کرد . جای شما

خالی بود روز پدر همیشه برای من سخت  ترین روز است که نیستی

کنارمان باشی و تاج سرمان باشی چون بی  پدر بودن مانند کسی

می ماند که در زمستانی سخت لباس زمستانی و اتاق و اجاق گرم

و غذای گرم ............نداشته باشد.

پدر جان دوستت دارم و همیشه بیادت هستم وتا زنده هستم بیادت خواهم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, | 19:21 | نویسنده : رضوانی |