بهار بهانه ای شد برای دردو دل با بینندگان وخوانندگان وب تکاب خبر و تکاب افشار

سلام

صبح  همه تکابیهای عزیزم و شهروندان آذربایجانغربی بخیر

از اینکه خداوند دوباره عمری برایمان افزونی داشت که بتوانیم

در سال 1394 نفسی بکشیم و در خدمت دوستان و عزیزان

و همشهریان عزیزمان باشیم خداوند متعال  را شکر میگوئیم.



شمیم باد بهاران به دشت و لاله دمید          شکفته شد زمین و مرغ به باغ چمید

بیا و درین عید نو بخوان با من                      که روز نو رسیده است و روزگار امید

 

عیدتان مبارک. نوروزتان پیروز. امید که سال گذشته سال خوبی برایتان بوده و آماده ورود به سالی پرکارتر، پربارتر، و سرشار از موفقیت بیشتر شده باشید. بیایید همه با هم در مناجات آغاز سال نو دعا کنیم که سال ۱۳۹۴، سال صلح و سال دوستی برای همه مردم جهان باشد. سالی پر از امید برای مردم دنیا به ویژه در کشورمان ایران. سالی پربرکت‌تر و با رفاه بیشتر برای همه. سالی بدون تبعیض برای یکایک مردم در ایران و جهان. سالی که در آن فقر کمتر روی بد خود را به مردمان در سراسر جهان نشان دهد و کسی چهره کریه گرسنگی و نداری را نبیند. سالی سراسر شادی و محبت و دوستی برایتان آرزو می‌کنیم.

 ما همیشه سالهای قبل را یاد میکنیم و پس بدرستی یاد بگیریم در هر سال و سال جدید احترام بزگترها را نگهداریم به فکر همنوعانمان باشیم در محله

و تلاش کنیم که مردم از چشم و زبانمانان در هراس باشند به مردم توهین نکنیم و تهمت  نزنیم و در عروسی و عزای مردم شرکت کنیم و کمک حال ایتام

باشیم بیشتر خودمان باشیم تا دیگران ولی به فکر دیگران باشیم تا خودمان از منیت هایمان بت نسازیم و خداوند را فراموش  نکنیم.شاید در سال گذشته

دلهائی را شکسترم و چشمهائی را گریان کردیم و گره از کار کسی باز نکردیم بیائید امسال این اخلاق را عوض کنیم و نوین تر فکر کنیم .

در خودمان بتوانیم تا حدودی در رفتار و کردارمان تغیراتی ایجاد کنیم و هر چند نمی توان بنیانی کار کرد ولی میتوان جرقه زد و کمی متحول  شد.

 در این راه مانند سالیان قبل پست و بلند بسیاری پشت سر نهاد و مثل همیشه نتوانست همه را در همه موارد از خود راضی نگاه دارد. هر زمان تلاش کردیم دلی را شاد کنیم،‌ آزردگی به دل دوستی دیگر نشاندیم؛ و این راز همچنان سر به مهر ماند که چه کنیم تا همه راضی باشند. حال فقط دعا می‌کنیم که خود دچار بغض و تبعیض نشده باشیم و خدای ناکرده به عمد یا به سهو کفه را به سوی یکی سنگین نکرده باشیم.

 


 

اعتقاد داریم تغییر اجتناب‌ناپذیر است و هر آمدنی رفتنی در پی دارد و خرم آن روز که می‌رویم، شاد و خرامان بار خود برداریم و راه خود برویم و بدانیم اگر در آینده به پشت سر خود نگاه کردیم، شاد خواهیم بود و با لبخند به گذشته می‌نگریم، ‌نه با هراس و شرمندگی و نگرانی از خدای ناکرده مخروبه‌ای که به جای گذاشته‌ایم.

 

سال‌ها و ایام گاهی خیلی خوب و پربار هستند؛ و گاهی هم خیلی خوب نیستند و فقط خوب هستند و اندکی کم‌بارتر. ولی مهم این است که همواره جهتی رو به بالا دارند و به سوی عدل می‌روند؛ نه به سوی ظلم:

 

دور فلکی یکسره بر منهج عدل است            خوش باش که ظالم نبرد راه به مقصود (حافظ)

مانند تغییر در ماه و سال، چه سال گذشته خیلی خوب گذشته باشد و چه کمی خوب، همواره سال نو را با شادی آغاز می‌کنیم و آرزوی سالی بهتر داریم. البته سال قبل و روزهای خوبش فراموشمان نمی شود با همه پست و بلندش ولی لازم است که برای سال نو گامهای محکم تری برداریم و با روی خوش به استقبال تحولات آینده برویم. فکر می‌کنم بهتر آن است که در مدیریت‌ها هم بیاموزیم که با احترام به مدیران گذشته، دوره جدید و مدیریت تازه را با امید به تحولات مفید با انرژی فراوان و شادی و نشاط آغاز کنیم و بخوانیم:

 

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال (سعدی)

 

این دعا دعای تحول است، دعای تغییر است و از خدا می‌خواهیم که حال را به بهترین حال تغییر بدهد و روزگار ما را با خواسته خودش متحول کند. بادا که چنین باشد  و تکاب خبر و تکاب افشار هم از دعای خیر شما 10 سال را سر پا مانده، تغییر کرده، ‌و تحول پیدا کرده، و باز هم محتاج دعای خیر شما و تحولات جدیدتر و تازه‌تر در مسیری که شما دوست دارید هستیم. 

                                                                                            امیر رضوانی  تکاب خبر

                                                                                                            تکاب  افشار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:, | 8:51 | نویسنده : رضوانی |