معلم مفقود الا ثر رضوانی جهت اطلاع خواننده عزیزی که.........

سلام

به همه تکابیهای اصیل و با مرام

در جواب یک از عزیزان که نقد کرده بودند که پدر من مفقود الاثر جنگ نیست

و من او را شهید نامیدم . و اینکه من با این کارم آبروی شهیدان و جانبازان را بردم

واقعا دستتان درد نکند عزیز من کسانی که شهید شده اند انصافا اکثر شاگرد مکتب

امام خمینی و انقلاب اصیل اسلامی بودند که پدرم و خود من نقش کوچکی در این

پیروزی انقلاب داشتیم  راهپیمائی های زمان اول انقلاب و به عضویت در امدن من به

صورت رسمی در بسیج سال 1360 و تحصیل در مکتب النبی سپاه پاسداران و عضویت

پاسدار رسمی  در قرار گاه حمزه و کنار شهیدانی چون حبیب اله  فتاحی و اسد الله یگانه

و شهید خانی بزرگ و شهید رضویان و بنی هاشم و شهید محبوبی و الستی و خدمتی و

شهید حضرتی قناسه زن و شهید ان دیگر و جانبازان و رزمندهگانی که در قید حیات هستند.

شاهد این مدعا  هستند

آری دوست عزیزم  پدر من اگر  مستقیم در جنگ شرکت نکرد اما به عنوان یک عضو در کمیته های

مردمی سپاه پاسداران عضو و شبهای زیادی را کنار پاسدارنی چون شهید برزگر شهید پرچمی و

و رزمندگانی چون باقر لطیف و پاسدار حسین جلالی  آموزشهای اولیه رو دید .

و اینکه ایشان  رفتند و برای معالجه بیماری خویش به شهر تهران رجوع کردند درست و من این ادعا

را قبول دارم اما ایشان بعد از این موضوع به شهر سنندج برگشتند چون مسیر تهران و تکاب در اوایل جنگ همانا

سنندج بود .  و ایشان حال ناخواسته شبی را در ان شهر اتراق کرده و درگیریهای داخلی سنندج شروع و از آن موقع

این معلم اخلاق و مهربان در این شهر مفقود و تا الان هم مفقود الاثر شده اند.

حال دوست عزیزم  در اوایل جنگ نیز دستگاههای اداری و ارگانهای ذی ربط مفقودیت جنگی ایشان را

تائید کردند و بعد ها هم بعد از سالها بازهم مدیریت کلان  تشخیص داد که ایشان حقوق کارمندی و

بازنشستگی خود را بگیرند.

حال پدر من که خود یک انقلابی و از اعضای کمیته مردمی سپاه تکاب بود و مدارک موجود نشانگر این

مدعاست آیا این موضوع برای جنابعالی سنگین است  .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:, | 14:26 | نویسنده : رضوانی |