بدنسازی در ارومیه و تکاب

 

 

خیرالله نارنجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نبود سالن تمرین یکی از مشکلات هیئت بدنسازی استان است و با وجود تقاضای زیاد هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.‌

وی افزود: مدیرکل اداره ورزش و جوانان قول داده که سالنی را در فلکه مهاباد در اختیار هیئت قرار دهد که در صورت دریافت آن بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود و تجهیزاتمان را که جای مناسبی ندارند را به این سالن انتقال می‌دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 30 قهرمان در رشته‌های مختلف بدنسازی در آذربایجان غربی وجود دارد که اگر سالن در اختیار داشته باشیم این تعداد چند برابر می‌شود.

نارنجی با بیان اینکه تمام شهرستان‌ها فعال هستند، تصریح کرد: برای شهرستان‌های تکاب و پلدشت هم اخیرا رئیس هیئت انتخاب کردیم ولی شهرستان چالدران کم‌فعال‌ترین هیئت است به طوریکه در مدت شش سال فقط یک بار اقدام به اعزام تیم کرده است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام آذربایجان غربی با بیان اینکه مشکل اکثر شهرستان‌ها نبود سالن ورزشی است، اضافه کرد: بارها این موضوع را در هیئت جلسات مطرح کردیم ولی هنوز جوابی دریافت نکردیم.

وی با اشاره به اینکه هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام در استان برترین است، گفت: رشته بدنسازی پرمدال‌آورترین رشته‌‌ آذربایجان غربی است و در تمام مسابقات بدون استثنا شرکت می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 150 مربی و 25 داور در درجه‌های مختلف در استان وجود دارد، گفت: با این همه سابقه درخشان انتظار داریم اداره کل توجه ویژه به این رشته ورزشی داشته باشد.

خبرگزاری فارس: نبود سالن از مشکلات هیئت است 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:تکاب ارومیه, | 18:21 | نویسنده : رضوانی |