فوتسال لیگ برتر استان تیمهای تکاب شکست را پذیرفتند.

 
روز جمعه سه بازی از رقابتهای لیگ برتر فوتسال آذربایجان غربی بین تیم های اروم آلیاژ ارومیه و معرفت میاندوآب و تیم های ستارگان سلماس و که وین مهاباد و شمش خوب با قایقران تکاب برگزار شد .
 
بازی بین فوتسال اروم آلیاژ ارومیه و معرفت میاندوآب :
 
در این دیدار که عصر روز جمعه در سالن مخابرات ارومیه برگزار شد، تیم اروم آلیاژ ارومیه توانست با نتیجه 4 بر 2حریف میاندوآبی خود را از پیش رو بردارد.
 
گل های تیم اروم آلیاژ را سعید نژادمحمد (2 گل)، فرید مظاهری و محسن بنی هاشمی و هر دو گل تیم معرفت میاندوآب را میثم سلیمانی به ثمر رساندند.
 
تیم اروم آلیاژ ارومیه با یک بازی کمتر نسبت به تیم ستارگان سلماس با کسب سه پیروزی و یک تساوی در رتبه سوم لیگ برتر استان ایستاده است.
 
بازی بین ستارگان سلماس و که وین مهاباد :
 
در بازی دوم تیم فوتسال ستارگان سلماس در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال آذربایجان غربی در خانه خود برابر 'که وین' مهاباد به پیروزی دست یافت.
 
تیم فوتسال ستارگان سلماس در سالن دو هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی شهدا این شهرستان میزبان تیم فوتسال 'که وین' مهاباد بود که در پایان بازی را با نتیجه 4 بر صفر به سود خود پایان داد.
 
تیم فوتسال ستارگان سلماس در پایان بازی های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال استان با 10 امتیاز به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات شناخته می شود.
 
بازی بین شمس خوی و قایقران تکاب :
 
تیم فوتسال شمس خوی درسالن دوهزارنفری شهیدچمران خوی مقابل میهمان خودقایقران تکاب درحالی که درنیمه نخست 2 گل ازحریف خودعقب بود در نیمه دوم دریک بازی حساب شده با4 گل ازحریف خودپیش افتادودرنهایت بانتیجه 4 بر2 میهمان خودراباشکست بدرقه کرد.
 
تیم شمس خوی از5 بازی 3 بردو2 تساوی دارد وبا11امتیاز درصدرجدول رقابتهای لیگ برتراستان آذربایجانغربی قراردارد.
تیم های شمس خوی، اروم آلیاژ ارومیه، ماکو جوان، بوکان جوان، شاهین دژ، قایقران تکاب، معرفت میاندوآب، که وین مهاباد و ستارگان سلماس در رقابت های لیگ برتر فوتسال آذربایجان غربی حضور دارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, | 12:23 | نویسنده : رضوانی |