نکوداشت خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر



به نقل از شیز: همایش نکوداشت خدمات داوطلبان و خیرین نمونه جمعیت هلال احمر جنوب استان به مناسبت 14آذر روز جهانی داوطلب به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب در سالن امام خمینی این شهرستان برگزار شد.

آیین نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و شرکت حدود 300 تن از خیرین، نیکوکاران و داوطلبان شهرستان های تکاب، شاهین دژ، مهاباد، بوکان و میاندوآب برگزار شد با اهداء و لوح یادبود از داوطلبین نمونه این شهرستانها تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم از شهرستان تکاب آقایان اسحاق علی نیا، نصرت الله رسولی، یحیی فتحی و نبی الله لطفی و خانم ثریا منصوری به عنوان داوطلبان برتر و خیرین نمونه استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در متن لوحی که به 80 تن از داوطلبان جنوب استان تقدیم شده است آمده:

تلاش برای تسکین آلام بشری تامین احترام انسان ها کوشش در بر قراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیضی به عنوان اهداف والا و اساسی جمعیت هلال احمر به شمار می روند.

بی تردید دستیابی به این اهداف تعالی بخش جامعه انسانی است که جز با ایثار گری ها ی انسان های صالحی که از جان مایه گذاشته اند رقم نخواهد خورد و این مهم امر خطیری است که خداوند متعال تنها نصیب خوبان روزگار می نماید .

منبع تخت نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 13:12 | نویسنده : رضوانی |