فریاد بشریت علیه آمریکا در فرگوسن .

فاجعه "فرگوسن" نشانه‌ای از شعله‌ور شدن فریاد بشریت علیه آمریکاست

خبرگزاری تسنیم: مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: فاجعه فرگوسن نشانه‌ای از شعله‌ور شدن فریاد بشریت علیه سال‌ها لفاظی لیبرال دموکراسی غرب و آمریکاست.

به، مرکز دانشجویی حقوق بشر ایران(صلح زیبا) بیانیه‌ای در محکومیت ادعاهای دروغین حقوق بشری مستکبرین جهان ضدایران صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

لیبرال دموکراسی غرب بار دیگر فریاد پوچی خود را سر داده است وقتل وحشیانه رنگین پوستان در آمریکا شاهد بزرگی بر این  مدعاست.

فاجعه فرگوسن اعم از کشته شدن نوجوان سیاه‌پوست یا کشتار معترضین توسط پلیس فدرال آمریکا، نشانه‌ای از شعله ور شدن فریاد بشریت علیه سال‌ها لفاظی لیبرال دموکراسی دروغ‌گو و اشک‌های کثیف این تمساح حیله‌گر برای حقوق بشر است.

حقیقت تلخی که غرب مدرن باید آن را بپذیرد این که انقلاب اسلامی دروغ‌های بزرگ شیطان مدرنیته را یکی پس از دیگری آشکار ساخته و خون سیدالشهدا در ساحت زمان و مکان جاری شده است و حزب شیطان را دیگر یارای مقاومت در برابر آن نیست.

انسان از خواب غفلت راسیونالیسم بیدار شده و دیگر به عقلانیت خود بنیاد نفس اماره اش اعتمادی ندارد.

بشر غربی با حیرت تمام برفراز دره ضلالت پست مدرنیسم که فاصله بین مدرنیسم و اسلام و تو گویی حدفاصل بهشت وجهنم است پوچی خودرا با تمام وجود فریاد می‌زند.

هر روز انسان‌های بسیاری در زیر چرخ‌های بی‌رحم نظام سرمایه‌داری غرب به رهبری شیطان بزرگ له می‌شوند تا این گرگ خون‌خوار، تحت لوای حقوق بشر اهدایی فیلسوفان غرب دمی بیشتر به حیات خود ادامه دهد.

پس از چند قرن وعده به اتوپیای تجدد در قرن بیست و یکم از حمله نظامی برای ابقای لیبرالیسم استفاده می‌شود.

در مهد لیبرالیسم یک نوجوان فقط و فقط به جرم رنگ تیره پوستش که به مذاق نفس مستکبر یک سفیدپوست خوش نیامده است کشته می‌شود. بیش از دویست هزار نفر در ژاپن تنها برای تثبیت برتری آمریکا در جهان پس از جنگ جهانی دوم در یک لحظه زنده زنده سوزانده می‌شوند.

صدمیلیون نفر کشته یعنی چیزی بسیار بیشتر از تلفات تمام جنگ‌های طول تاریخ بشر حاصل دو جنگ اول و دوم جهانی است که هر دو مورد جنگی درون مدرنیته به شمار می‌روند.

جنگ‌های ویتنام ، کره ، عراق و افغانستان و... که در همه آنها صدای قهقهه شیطان از لانه عنکبوتی سفیدش در واشنگتن به گوش می‌رسد دستاوردهای کسانی هستند که خود را مدعیان بی‌چون و چرای انسان و حقوق وی می‌دانند و هیچ حرف دیگری خارج از مبنای خود را بر نمی‌تابند.

کشوری که مردمش امنیت خود در برابر یکدیگر را حتی بر سر کلاس‌های دانشگاه با اسلحه به دست می‌آورند ادعای تلاش برای تامین امنیت جهان را دارد و در کمال وقاحت و بی‌شرمی دیگر کشورها را به نقض حقوق بشر متهم می‌کند و البته از دانشگاهی که بر اومانیسم بنا شده باشد محصولی جز این نمی‌توان انتظار داشت.

در این میان جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که در اوج تسلط مدرنیته و در زمانی که بشر غربی مغرور از غلبه بر عالم و آدم بود و شیطان کار جبهه انبیا را تمام شده حساب می‌کرد، پرچم مبارزه با طاغوت را بر افراشت و در این راه سنگین‌ترین هزینه را پرداخت تا انسانیت تشنه معنویت را از منجلاب بافته‌های فیلسوفان غربی این پیامبران خودخوانده مدرنیته نجات دهد و رزمندگان و ملت آزاده ایران که به حق پرچمداران رهایی بشر از قید ماتریالیسم بودند در زیر شنی تانکهای شیطان تکه تکه شدند تا ارزش‌های اصیل انسانی را زنده نگه دارند.

ما دانشجویان حامی حقوق بشر اعلام می‌کنیم که جهان دیگر طاقت دروغ‌های آمریکا را ندارد و آمریکایی‌ها هر چه تلاش کنند بیش از این  نمی‌توانند مردم جهان را با شعارهای دروغینی چون حمایت از حقوق بشر بفریبند و سلطه طاغوتی خود را ادامه دهند.

غرب با تمام هیاهوی قدرت و ثروت ظاهریش  به پایان رسیده و روزگارانقلاب اسلامی آغاز گشته است وما به همراه مستضعفان جهان تا فتح قله‌های بلند کرامت و بزرگواری راه خمینی کبیر را ادامه خواهیم داد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 آذر 1393برچسب:, | 14:17 | نویسنده : رضوانی |