انتصاب حکم بخشداری تخت سلیمان توسط معاون محترم سیاسی استاندار به برادر شیر محمدی

بخشدار جدید تخت سلیمان معرفی شد

بخشدار جدید تخت سلیمان معرفی شد

 

 

 

 

 


جلسه شورای اداری شهرستان تکاب با حضور مصطفوی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجانغربی ، مهندس قهرمانی فرماندار تکاب و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه ابتدا حاج آقا عبدی رئیس حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) تکاب با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام باقر (ع) یکی از راه های رسیدن به کمال  را خدمت به خلق دانست و گفت: جایگاه خدمت به مردم یک نعمت است و همچون اعمال و فرایض دینی روح و روان را صیقل می دهد.


در ادامه مهندس قهرمانی فرماندار تکاب هم با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان از زحمات شبانه روزی نیروی های خدوم انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه تقدیر و  فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سبز پوشان تبریک گفتند.
نماینده عالی دولت در شهرستان تکاب به توجه ویژه استاندار معزز به شهرستان تکاب و موضوع اعتبارات تملک دارائی های تخصیص یافته به این شهرستان اشاره و افزود: جناب آقای سعادت دستور تخصیص هر چه زودتر اعتبارات به این شهرستان را دادند.
وی در ادامه بر لزوم ذخیره سازی سوخت و تجهیز راه دارخانه ها با توجه به فرا رسیدن فصل سرما تاکید کردند.
سپس مصطفوی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجانغربی با تبریک هفته نیروی انتظامی ،عید قربان و ایام بازگشائی مدارس به حماسه سیاسی 24خرداد سال 92اشاره و گفت: مردم غیرتمند ایران اسلامی در این روز به پای صندوق های رای آمدند و سرنوشت سیاسی خود را رقم زدند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجانغربی به اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید اشاره و افزود: اعتدال گرائی (که لازم است در سرلوحه برنامه کاری ادارات هم قرار گیرد)، توجه به خرد جمعی و جلوگیری از استبداد رای ،مبارزه با فساد و جلوگیری از فرسایش سرمایه اجتماعی (که یک مطالبه بحق و تاریخی ملت ایران می باشد )، توجه به کارآفرینی و اشتغال زائی را جزء خط مشی های این دولت دانستند.
مصطفوی استعداد گردشگری شهرستان تکاب را یکی از پتانسیل های این شهرستان در جهت جذب توریست و به تبع آن اشتغال زائی عنوان و خاطر نشان کرد: منشاء بسیاری از بلایا بیکاری می باشد و امیدواریم دست به دست هم داده و این معضل را برطرف کنیم.
وی تحول نظام سلامت را از شاهکار های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی بر تداوم این طرح تاکید دارند که به حول و قوه الهی مشکلات مردم در حوزه دارو و درمان برطرف خواهد شد.
در پایان ابلاغ انتصاب حکم بخشداری تخت سلیمان توسط مهندس مصطفوی  به آقای  شیر محمدی تقدیم گردید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 آذر 1393برچسب:, | 10:34 | نویسنده : رضوانی |