سوت و کف و ترانه خواندن به جای صلوات و ......... در مراسم مرحوم پاشائی

سلام
دوستان عزیز و خانواده محترم مرحوم پاشائی واقعا رفتن این چهره ها اندوه بزرگی تو قلب همه میذارن بالاخص نسل جوان که  شنونده و بیننده خوبی برا این برنامه های هنری هستند.
واقعا شما دوستدار مرحوم پاشائی بودید. من خودم شخصا رفتم و در مراسم شرکت کردم . ببین در تشیع جنازه مرده گان تمامی ادیان
مراسم با سکوت و آداب خاصی برگزار میشود.
متاسفانه در این مراسمها خیل عظیمی از جمعیت دنبال سوژه های خود بودند.
باورتون میشه منم مثه شما فرزندانی در جامعه دارم و خواهر و مادر و برادر  آقایان عزیز همه دستاشون بالا بود که فقط  با موبایلهای خارجکی تصاویر ایرانیها رو به هر طریقی روی شبکه های مختلف ببرند.
و یا خیلی ها که دنبال شکار تصویر هنرمندان و بازیگران و یا عکس گرفتن با این  قشر جماعت بودند.
و این هنرمندان هم با ژست خاصی انگار نه انگار که همکارشون فوت کرده عکس و.................. خلاصه خیلی چیزها رفتم و دیدم کاش نمی رفتم  که من از گفتن این جملات عاجزم  خدا روحش را شاد کند و اینگونه مراسمات در شان یک هنرمند ایرانی  مسلمان نیست.
پس بیخودی باهم دعوا نکنید که بنده خودم  حضوری کامل داشتم زمانی که پدر ایشان مداحی کردند کلی گریه کردم ولی تو رو خدا
سوت زدن  کف زدن  ترانه خوندن دیگه چه صیغه ای محرم با ن محرم دست در دست هم توی این مراسم شرکت کردن و یک فاتحه و صلوات نفرستادن توهین به روح مرحوم  بوده  .
با اینکه خود بنده از قهرمانان ورزش و تا حدودی خواننده  و ..............
بودم  این  مراسم رو به هیچ وجه در شان این هنرمند مرحوم عزیز نمیدانم چون فرصت طلبان به دنبال سود جوئی خویش بودند و بس واقعا متاثر و متاسفم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:پاشائی خواننده, | 14:37 | نویسنده : رضوانی |