امام حسینون خدا حافظیسونون نوحه سی

 

وداع امام حسین علیه السلام
 
بزم یاره باجی ایستیر منی جانان آپارا
سنیده شئمر چکه شامه اوره‌گ قان آپارا
 
صبر ائله گلمه نوایه دئمه یوخدور کؤمه‌گیم
اگمه باش دوشمنیمه سینه‌می پئیکان آپارا
 
قارداشین دوشمنه باش اگمه‌ییب اگمه‌ز بیلیسه‌ن
قتله مین دفعه اگر قاتیلیم عطشان آپارا
 
من گره‌ک جانیمی جانانه بو گون قوربان ائده‌م
عاشیقی صادق اودور جانینی جانان آپارا
 
عاشقم حقه باجی بو یولو من گئدمه‌لییه‌م
قورخمارام ظالیم اگر قتلیمه فرمان آپارا
 
گره‌ک عالملره من گؤسته‌رم حقین یولونو
باجی حق عاشیقی اؤز عهدینه پئیمان آپارا
 
اؤله‌جک جومله یارانمیش، هامیلار گئتمه‌لیدیر
اؤزو آغ اول کیشیدیر حقه وئره جان آپارا
 
من بوگون قانیمیله‌ن حقی گره‌‌ک زنده ائده‌م
غبطه بو ایشلریمه حق سئوه‌ن اینسان آپارا
 
سنده اعلان ائله حقی؛ باجی جان! گئدسن هارا
قورخما دوشمن سیزی زینب هارا گیریان آپارا
 
حق دییه‌ن باش و جانیندان گره‌ک عالمده گئچه
حقه جانین باجی جان تا ائده قوربان آپارا
 
گئدمه‌سه جان باشیله جان حق دیری قالماز بیلیسه‌ن
گره‌ک حق ریشه‌سینه قان آخا هر آن آپارا
 
نئیزه ده من باجی جان، ناقه ده سن ولوله سال
ائله ایش گؤر کی سنه غبطه سلیمان آپارا
 
من آتام شیرخدا تک بیلیسن کی اسدم
اؤله‌رم قویمارام آمما دینی شئیطان آپارا
 
گئدیره‌م جانیمی من حق دینه قوربان ائلییه‌م
سنده قویما گمیمی باجی بو طوفان آپارا
 
دئدی تا سؤزلرینی ییغدی عیالین باشینا
ایسته‌دی تشریف او دم میدانا سلطان آپارا
 
زینب آغلار گؤزیله بوینونا سالدی قولونو
باجینین آزجا قالیب قلبی اولا قان آپارا
 
دئدی قوی بیر دولانیم باشیوا گئد قارداش حسین
فخر ائده‌ر باجی جانین قارداشا قوربان آپارا
 
قوی الین بو اوره‌گین باشینا تا حالیمی بیل
آز قالیر قلبیم اولا هئجریوه شانشان آپارا
 
بیر اومودوم سنیدین سنده گئدیرسن نه ائدیم
کاش منیده سنه قوربان ائده عدوان آپارا
 
الینی قویدو باجی قلبینه اول دم شه دین
غصه‌دن گؤردو باجی آزجا قالیر جان آپارا
 
دئدی آللاه باجیما صبر اؤزون ائیله عطا
اولا بو قیزلاریما یولدا نگهبان آپارا
 
کیم گله درگه‌هیزه مایوس اونو ائیله‌مه‌سیز
راضی اولمایین بو نوکری غصه فراوان آپارا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 آبان 1393برچسب:, | 12:43 | نویسنده : رضوانی |