معاون مستعفی فرماندار و بخشداران مستعفی: آماده مناظره با فرمانداریم

آوای ایران به نقل از فاش آنلاین ـ در پی دعوت فاش آنلاین از مدیران مستعفی فرمانداری تکاب برای پاسخ گویی به افکار عمومی آقایان ابوالفضل فرجی معاون سابق و مستعفی فرماندار، موسی قادری بخشدار سابق و مستعفی بخش مرکزی، و پرویز حیدری بخشدار سابق و مستعفی بخش تخت سلیمان در گفتگوهای جداگانه  با شورای سردبیری  فاش آنلاین ضمن تاکید بر پاسخ گویی به افکار عمومی اظهار داشتند که آمادگی دارند در یک مناظره عمومی با فرماندار تکاب آقای محمدعلی داعی شرکت کنند و از دلایل استعفای خود سخن بگویند. حال افکار عمومی منتظر است تا آقای داعی نیز به مطالبات پاسخ دهد و در یک مناظره با مدیران مستعفی بنشیند  و  با این اقدام به مردم، که ولی نعمتان مسئولان هستند و حق دارند بدانند که در شهر چه خبر است، احترام بگذارد.

گفتنی است که معاون و بخشداران مستعفی خاطرنشان کردند که حتی اگر فرماندار مایل به مناظره عمومی نباشد، نیز باز آمادگی دارند در جمع نخبگان به میزبانی سایت خبری تحلیلی فاش آنلاین به مناظره با وی بنشینند. 

گام اول در پاسخگویی را آقایان فرجی، قادری و حیدری برداشتند حالا نوبت آقای داعی است

آیا فرماندار نیز حاضر است برای پاسخ گویی به پای میز مناظره بیاید این سوالی است که شاید تا چند روز آینده افکار عمومی با پاسخ آن به قضاوت این چند ماه بپردازد. 

منبع: آوای ایران



نظرات شما عزیزان:

مدیر مکانیک جامدات ایران
ساعت10:44---23 بهمن 1390
سلام خسته نباشيد
ببخشيد مزاحم شدم ميخواستم اين مطلب رو ببينيد
حتما ببينيد ونظرتون رو بديد
موفق باشيد
http://iransolidmechanic.loxblog.com/post.php?p=73


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:تکاب و, | 10:37 | نویسنده : رضوانی |