بارسلون شکست خورد


 

گوارديولا: شکست دردآوري بود

 

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا پس از شکست تيمش مقابل اوساسونا گفت: پيش از اين اينگونه نبود اما حالا شايد فاصله با مادريد مهم باشد.


 

 جوزپه گواردیولا در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل اوساسونا تصریح کرد: فاصله تیم ما با مادرید زیاد شد و با توجه به این شکست باید دیگر نگران این فاصله باشیم، من در میدان لالیگا عقب نشینی نخواهم کرد و هیچ بهانه‌ای برای عدم قهرمانی در لالیگای امسال از من و مردانم پذیرفتنی نیست.

 گواردیولا ادامه داد: اوساسونا در نیمه اول خیلی بهتر از ما بازی کرد، حریف ما با سرما خیلی خوب سازگار شده بود و ما اسیر سرمای استادیوم شدیم.

 گواردیولا درباره این که کاتالونیا نیز سرمای زیر صفر را تجربه کرد گفت: مشکل اینجا بود که ما در هوای زیر صفر تمرین نکردیم و بازیکنان روی بدن سازی تمرکز بیشتری داشتیم.

 سرمربی خوش اخلاق بارسلونا با وجود شکست مقابل اوساسونا تا آخرین ثانیه در کنفرانس خبری نشست و صبوری او تحسین خبرنگاران را نیز در پی داشت.

 وی افزود: شکست دردآوری بود، ما ناامید نیستیم و با تمام قدرت برای جیران این مسئله تلاش خواهیم کرد.

 گواردیولا که بهانه‌ای مثل خرابی زمین چمن پامپلونا، سردی عجیب هوا و البته داوری بحث انگیز به خصوص در نیمه دوم را در اختیار داشت هرگز بهانه‌جویی نکرد و مسئولیت این شکست را پذیرفت.

 بارسلونا با وجود شکست دیشب مقابل اوساسونا با ۴۸ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید همچنان در رتبه دوم قرار دارد.

 رئال مادرید در صورت پیروزی در بازی مقابل لوانته می‌تواند فاصله خود را با آبی و اناری‌ها به مرز ۱۰ امتیاز برساند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:بارسلونا, | 10:32 | نویسنده : رضوانی |