تصاویری از مراسم دانشگاه پیام نور تکاب با حضور فرماندار و............
 
 

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور تکاب با حضور فرماندار تکاب، رئیس دانشگاه پیام نور و جمعی از مسئولین ، اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش فاش آنلاین به نقل از  روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، در این مراسم صابر شکری رئیس  دانشگاه پیام نور تکاب، با تبریک  ورود دانشجویان به این دانشگاه  گفت: امیدواریم در این عرصه مقدس بتوانید قدم های ارزنده ای را در پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی و رشد و بالندگی خود بردارید. 

 

5

 

وی با برشمردن خدمات ۲۵ ساله دانشگاه پیام نور تحصیل در دانشگاه دولتی، شهریه پایین تر نسبت به سایر دانشگاهها، وجود امکانات آزمایشگاهی مناسب ، داشتن هیئت علمی را از جمله مزایای تحصیل در این داشگاه دانست.

رئیس دانشگاه پیام نور تکاب افزود در حال حاضر این دانشگاه در ۱۴ رشته دانشجو می پذیرد و بیش از از هزارو دویست دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند و ۵۰۰ دانشجو نیز از این دانشگاه دانش آموخته شده اند.

 

2

 

در ادامه مهدی قهرمانی فرماندار تکاب هم گفت: خوشبختانه در ۲۵سال گذشته دانشگاه پیام نور در عرصه گسترش آموزش عالی و توسعه فرهنگی قدم های خوبی برداشته است که وجود آمار در این رابطه نشانگر این موضوع می باشد.

فرماندار تکاب با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود:  توسعه فرهنگی زیر بنای توسعه اجتماعی است و ما در تلاش هستیم با ترتیب جلساتی به صورت پرسش و پاسخ و بررسی مسائل و مشکلات در موضوعات مختلف بتوانیم در جهت ارتقاع سطح بینش و دانش ،دانشجویان قدم های خوبی را برداریم.

مهندس قهرمانی با بیان جایگاه و نقش دانشجو ، دانش اندوزی  و  تدین را دو عنصر لازم برای دانشجویان برشمرد.
پس از این مراسم جلسه توجیهی – آموزشی دانشگاه با حضور کارشناسان برگزار شد.

 

1

 

3

 

4

 

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 مهر 1393برچسب:, | 8:19 | نویسنده : رضوانی |