تصاویری از تیم قهرمان تکاب قایقران

 

تيم فوتبال قايقران مقام اول مسابقات فوتبال شهرستان تكاب در سال 93 را از آن خود كرد.

در اين مسابقات كه با حضور 6 تيم به صورت دوره اي برگزار گرديد تيم قايقران با پيروزي در 4 مسابقه ي پياپي، يك هفته به پايان بازيها قهرماني خود را مسجل كرد تا بازي آخر حالت تشريفاتي داشته باشد.
ليگ فوتبال تكاب به مدت دو سال و اندي تعطيل بود و امسال با همت هيئت فوتبال جديد و همكاري تيم هاي فوتبال دوباره ليگ فوتبال تكاب احيا شد و استارت مجددي براي فعاليتهاي فوتبالي جوانان تكاب زده شد.
باشگاه فرهنگي و ورزشي قايقران نيز در راستاي احياي فوتبال تكاب و ايجاد رقابت و شور و شوق در عرصه ي ورزش بدون استفاده از بازيكنان فوتسال خود و با مجموعه اي از بازيكنان باتجربه و جوان، تيم فوتبال بزرگسالان را براي حضور در ليگ آماده ساخت و با بازيهاي زيبا و حساب شده توانست مقام قهرماني و جواز حضور در مسابقات استاني را به دست آورد. در سال آينده باشگاه قايقران در نظر دارد با جذب جوانان شايسته و با استعداد و تقويت فني تيم فوتبال خود، همچون فوتسال، حضور فعالي در عرصه ي فوتبال استان داشته باشد.
اعضاي تيم فوتبال قايقران:
1-      هادي قرباني     2- مرتضي قرباني   3- ناصر رزاقي   4- سجاد سلامي   5- فردين قاسمي   6- مصطفي قرباني   7- پوريا كاظم پور   8- بهنام احمدي    9- نويد غلامي   10- محسن ملكي   11- امير سلطاني    12- حامد نعيمي   13- حسين اماني   14- افشين ملكي    15- اميرمهدي اكرامي   16- مهدي واعظ
مربي: مهدي واعظ    سرپرست: فردين دهقان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:, | 18:59 | نویسنده : رضوانی |