استقلال ایران

قدرداني باشگاه استقلال از حضور پرشمار هواداران

 

باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال تهران پس از برتري تيم فوتبال اين باشگاه مقابل ذوب‌ آهن اصفهان در مرحله نخست حذفي ليگ قهرمانان آسيا، با انتشار بيانيه ‌اي از حضور چند 10 هزار نفري هواداران اين تيم در ورزشگاه آزادي تهران قدرداني کرد.


 

   به گزارش از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، متن این بیانیه که از سوی روابط عمومی این باشگاه منتشر شده به شرح زیر است: استقلال با شکست ذوب‌ آهن، این تیم خوش استیل و صاحب افتخار اصفهانی حالا مصمم ‌تر از قبل برای اعتلای بیشتر فوتبال کشور عزیز‌مان ایران در مسیر خود برای آسیایی شدن گام بر می ‌دارد.

در این مقطع حساس، از این پس استقلال نماینده فوتبال ایران است و نه فقط پرچم آبی بلکه با پرچم ایران برای حفظ سهمیه و حضور در آسیا می ‌جنگد.
در حال حاضر خواستار حمایت همه جانبه رسانه ‌ها، کارشناسان، پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان سابق و هواداران هستیم که در این راه باید یاور و همراه نماینده ایران باشند.

به همین دلیل چشم انتظار بررسی ‌های سازنده شما هستیم که می ‌خواهیم ما را از آن بی ‌نصیب نگذارید اما مراقب باشید و بی‌ محابا وارد این عرصه حساس نشوید چون حالا استقلال، به نمایندگی از ایران می‌ جنگد و برای ایران.
استقلال برای صعود به حمایت ‌های شما نیاز دارد و بدون شک اگر این اتحاد همه جانبه نباشد، سهمیه ایران نیز از بین خواهد رفت.

در بازی مقابل ذوب ‌آهن بار دیگر این تماشاگران و هواداران استقلال بودند که ثابت کردند یار دوازدهم و عامل پیروزی هستند و با کمک آنها بود که از این مرحله به سلامت عبور کردیم و حالا چشم به بازی با تیم الاتفاق عربستان داریم.
در این شرایط از همین حالا چشم انتظار اتحاد بزرگتری هستیم که با اتکا به آن گام بلند استقلال به سوی لیگ آسیا برداشته خواهد شد. اتحادی که در مدت 8 روز باید حاشیه و حاشیه ‌سازان را از استقلال دور کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:استقلال, | 10:30 | نویسنده : رضوانی |