جوابیه به دوست خوبمان که میگویند من رضوانی در خوابم.

((جناب رضوانی یک لطفی بکن از بی کفایتی مدیریت ورزش تکاب در همایش اخیر اطلاع رسانی کن .

چرا خوابیدی پسر خوب مگر همش دغدغه توسعه تکاب نداشتی و عمل ثابت کن. بجای فرع به اصل

بچسب ما منتظر تحلیل روشن فکری شما هستیم  ))

غرض از  گذاشتن پیشنهاد و نظر این دوست خوبم در وبم بدون هراس جواب این عزیز را اینگونه میدهم.

اولا  شما که میگوئید مدیریت ورزش تکاب بی کفایت بوده و عین نوشته خودتان را گذاشتم که اگر  واقع

گرا هستید بی کفایتی مدیریت جدید را با اسم و شهرت بنویسید تا بنده در وبم  گذاشته و همه بدانند

که شما چقدر شجاع هستید. و دلایل خودتان را با ذکر منابع حقیق و حقوقی برای روشن کردن اذهان

عمومی  برایمان ارسال دارید.

دوه اینکه  بنده اولا پسر خوب شما نیستم بنده پسر همه تکابیهائی هستم که  برای من زحمت کشیده

معلم و مربی بنده بودند و حقا من پسر خوب پدرم معلم مفقود الاثر محمد حسن رضوانی و پیرو آرمانهای

امام راحل میباشم

سوم . بنده خواب نیستم چون  اگر خواب بودم که چندین وب در سطح کشور نداشتم و مسئولیتی که

بعهده دارم برایم وقت خواب هم نگذاشته از 13 سالگی کار کردم و در کوههای کردستان و گرمای خوزستان

برای دفاع از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی وشهدا و جانبازان .

چهارم. بله من دغدغه توسعه شهرمان را همیشه  و در همه حال دارم  و این دلیل نمی شود بدون منابع

و دلایل خاصی  به کس و کسانی حمله کنم  که مورد تائید نظام هستند واقعا اگر دلایل کاف شما دوستان

دارید با منابع و مدارک و شواهد لازم به این حقیر بدهید تا بنده آن را در وب سایت تکاب خبر به  اطلاع

عموم اهالی ورزش تکاب برسانم.

در ضمن آقای  بابازاده در اصل ورزشکار نیست اما دلیل بر این نمیباشد گناه گذشتگان در امور  ورزش

تکاب را بر گردن این بنده خدا بیاندازیم بیائیم واقع بین باشیم و بقول شما اصل را فدای  فرع نکنیم.

مگر قبل از ایشان دیگران  چه گلی بر بر کاکل ورزش تکاب زدند که ما منتقد ورزش تکاب باشیم.

وقتی سرمایه گذار و خود شهر و مردم وورزشکاران باهم تفاهم ندارند دوست عزیز من چه کنم آیا

شما از من نوعی حمایت کرده اید  آیا این همه از شما ورزشکاران عزیز نوشتم مورد  تعریف و

تمجید و تجلیل  واقع شده ام  سندی بدهید تا من جانم را فدای شما دوست عزیز  بکنم  .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, | 11:56 | نویسنده : رضوانی |