عبور از استرالیا امشب برای ایرانیهای والیبالی

بلند قامتان والیبالیست‌ کشورمان امروز در نخستین دیدار از مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان جهان به مصاف تیم ملی استرالیا می‌رود.
تیم ملی والیبال کشورمان پس از آن که توانست در مرحله مقدماتی تیم‌های بلژیک، ایتالیا، امریکا و پورتوریکو‌ را شکست دهد با کسب پنج امتیاز به مرحله دوم صعود کرد  این صعود در تاریخ والیبال کشور بی سابقه بود و برای نخستین بار رخ داد.
 
 تیم ملی والیبال استرالیا نیز به دلیل آن که در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های  هم گروهش صربستان،‌لهستان و آرژانتین امتیازی کسب نکرد هم اکنون بدون امتیاز در قعر جدول گروهش در مرحله دوم ایستاده است .
 
نمایندگان سرزمین کانگروها امید چندانی به صعود از این مرحله ندارند اما ملی‌پوشان کشورمان به خوبی می دانند که هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و با تمام قوا باید مقابل حریف صف ‌آرایی کنند.
 
حال که سعید معروف در طول این رقابت‌ها قدرت و هوش و صف ناپذیر خود را به نمایش گذاشته است  به طور حتم به عنوان یک رهبر و  کارگردان حرفه‌ای از این پس هم تیم را در بازی‌های آتی به خوبی مدیریت خواهد کرد.
 
 استرالیا با میانگین سنی 24 سال و 2 ماه 200 سانتی متر بلندی قامت، 351 سانتی متر ارتفاع حمله و 337 سانتی متر ارتفاع دفاع امروز  در مقابل تیم ملی کشورمان با میانگین سنی 26 سال، 194 سانتی متر بلندی قامت 336 سانتی متر ارتفاع حمله و 317 سانتی متر ارتفاع دفاع صف آرایی می‌کند.
 
ملی‌پوشان کشورمان امروز باید در زدن سرویس‌های هدفمند بسیار موفق و متمرکز عمل کنند تا دریافت  استرالیایی‌ها نتواند کاری از پیش ببرد و بدین ترتیب خط حمله حریف از کار بیافتد و دفاع روی تور ایران موفق به امتیاز آوری شود.
 
تاکنون بارها رویارویی‌ میان دو تیم ایران و استرالیا در میادین صورت گرفته است و در اکثر بازی‌ها این ملی پوشان کشورمان بودند که قدرت خود را به حریف تحمیل کردند حال در بازی امروز باید دید چگونه ملی پوشان کشورمان با برداشتن نخستین گام محکم خود به دنبال صعود از این مرحله به دور بعد هستند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:والیبال ایران جام جهانی, | 18:38 | نویسنده : رضوانی |