ادریس جان سلام. کشتی تکاب و مربی که کشتی گیر نبوده.

خوب  برادر  عزیزم  ادریس  جان  من شماره خودمو نوشتم که شما به من زنگ بزنید و باهم بیشتر

صحبت  کنیم و اگر من  نسبت   به موضوعی که در باره  مربیان تکاب و اینکه تکاب  بالاجا روسیه بود.

شما بنده رو در باره این موضوع و مربیانی که شما گفتید به  ظاهر مذهبی خوب به نظر شما این یک

توهین نیست که شما فردی را که میگوئید به ظاهر مذهبی آیا همه انسانها مبری از گناه هستند.

آیا ما انسان کانلی در این زمان داریم  اصلا آیا کسانی که الان مدیر  دستگاهها شدند.

واقعا همه انه از راه درست  و مقررات و ضابطه مدیر شده اند. شما و من باید به خدا بیشتر پناه ببریم و

درباره دیگران خودمان را دچار  شک و تردید و گناهان کبیر نکنیم و بی اساس به دیگران تهمت لا مذهبی

نزنیم.

واقعا الان شما بگوئید برای رسیدن به قدرت دیگران را و آبروی دوستان خود را زیر سوال ببریم  پیش رب

خود چه جوابی داریم  در زمان قیامت بگوئیم و این در حالی است  که میگویند . دنیا خود مکافات عمل است

و بس و کسانی که در این دنیا حق و حقوقی را تباه کنند و با آبروی دیگران بازی کنند همین دنیا تاوان پس خواهند .

عزیزم  ادریس جان شما واقعا اگر میدانید که حقی از شما و فرزندانتان و کشتی تکاب ضایع  شده وبحق

که آقای قلانی  باعث تباهی کشتی تکاب شده با تکمیل پرونده و رجوع  به مقامات بالاتر که خود شما

رو در مسند قدرت قرار داده رجوع کنید.  که انشالله  به حق خودتان خواهید رسید و در کل موضوع امروزی

نیست که فلانی چون هست  کشتی  تباه شده بلکه نسل هایمان  و رفتارهای جوانانمان نسبت به گذشته

فرق  کرده و در عین حال   حق با شماست در مورد انتصاب آقای  ت   به عنوان مربی چون ایشان  از گذشته

ورزشکار نبوده  و کشتی گیر نبوده است و بس برادر عزیزم بازهم بنده در خدمت شما هستم و بس شماره من

09192106630 با تشکر از  انتقاد سازنده شما بنده منتظر تماس شما عزیز هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:تکاب و کشتی, | 11:36 | نویسنده : رضوانی |