پرسپولیس باخت

نسخه چاپی   1390/11/18 19:10:15

  • پرسپولیس 2 – فجر سپاسی 3

  • تیم فوتبال پرسپولیس علیرغم برتری برابر تیم فجر سپاسی با 3 گل نتیجه را به میهمان واگذار کرد.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از ابتدای بازی، اشتیاق زیادی برای گلزنی داشتند و در دقیقه 28 محمد نوری در یک رفت و برگشت با ضربه ای زیبا و زمینی دروازه سنگچولی را گشود و پرسپولیس در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفت.

    نیمه دوم در حالی آغاز شد که سرخپوشان برای افزایش گل های خود میدان را در دست گرفتند اما روی شوت از راه دور کریمیان در دقیقه 54، بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه مهدی رجب زاده بار دیگر از راه دور با ضربه ای ناگهانی تیم فجر را دو بر یک جلو انداخت.

    مصطفی دنیزلی برای جبران نتیجه، سه تعویض متوالی انجام داد و طی آن علی کریمی، غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان را به زمین فرستاد. رضایی پس از چند حرکت عمقی در دقیقه 70 از بین چند بازیکن حریف گذشت و سانتر زیبایی را برای محمد نوری ارسال کرد و این بازیکن با یک ضربه سر دیدنی بازی را به تساوی کشاند.

    روند بازی برای سرخپوشان ادامه پیدا کرد و موقعیت های گلزنی، یکی پس از دیگری مهار می شد تا اینکه بار دیگر بازیکن تیم فجر در دقیقه 87 از راه دور با ضربه ای محکم، گل سوم این تیم را وارد دروازه سرخپوشان کرد.

    بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت این گل، بر حملات خود افزودند و بارها و بارها موقعیت های فراوانی برای باز کردن دروازه حریف خلق کردند اما راهی به جایی نبردند و در پایان، این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود فجر سپاسی به پایان رسید.

    گفتنی است؛ در دیگر بازی امروز تیم های شاهین بوشهر و شهرداری تبریز به تساوی دو بر دو دست یافتند و دو بازی روز گذشته از هفته بیست و پنجم نیز بین تیم های مس سرچشمه با ذوب آهن (صفر - صفر) و سایپا با استقلال (2 - 2) با تساوی خاتمه یافته بود.

  • بازگشت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:پرسپولیس, | 9:24 | نویسنده : رضوانی |