ادریس جانم سلام من دست شما تحصیلکرده های ورزشکار کرد را میبوسم.

عزیزم  حالا که شما میخواهید بهتر بدانید من نه مخالف  آقایانم نه موافق خوب در هر دوره ای که این دوستان

بودند آقای  قربانی کی از  بنده و امثال من تجلیل بعمل اورد  خوب  شما که میگوئید  سیاست  غلط   آیا کار اقای

قربانی پسندیده بود  ایشان فقط از کسانی تجلیل میکرد که بدرد خودشان میخورد و بس  با اینکه  بنده نخواستم تا

حال حرفی از حرمت و پیشکسوتی  خیلی از عزیزان  بزنم از جانبازان قهرمانی چون احمد مرادی - محسن  شاداب

یحیی  صادقی - و خیلی های دیگر شاید در ذهنم نیست یا از مرتضی  دشتی که برادر دوشهید از  کردهای عزیز

هست  عزیزم  بله  به شما دوست  عزیزم حق  میدهم که باید در مباحث کلان هم از دوستان و تکابیهای ورزشکار

کرد هم کاملا حمایت  شود ما اینجا مبحث کرد و ترک  یا شیعه و سنی نداریم اینجا تکابی بودن و ورزشکار بودن

برای ما  محترم  هست.

و وب من جایگاه ان را ندارد که کسی را تائید  صلاحیت و یا  رد  صلاحیتکند. این قانون و قانونگذار است که فردی را

دارای صلاحیت امورات ورزشی  شهر میداند.

دوست خوبم ادریس جان   من دست تک تک کردهای تحصیلکرده منطقه را میبوسم و افتخار میکنم  که خودم نیز

جزئی از شما می باشم.

اگر دوست داشتی شماره تلفن من و با من تماس بگیرید .  09192106630

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:, | 15:0 | نویسنده : رضوانی |