جناب آقای ادریس خان عزیز

با  عرض  ادب

جناب آقای  ادریس  خان  من  نوشته شما رو با دل و جان خواندم

شما بدون اینکه به همه گزینه های مدیریتی  ورزش  تکاب اشاره

کنید  فقط  به یک مورد و یک شخص  خاص  اشاره کرده اید .

با عرض معذرت  همین  عزیز یکی از دوستان  بنده بوده و من  از ایشان

در وب خودم بارها  بعنوان پهلوان و ............... یاد  کرده ام  و اینکه وجدان یگانه

محکمه ایست  که احتیاج  به  قاضی  ندارد.

از آن عزیز محترم خواستارم که شما که خودر را قاضی  ورزش تکاب  می دانید

همیه همین آقایان که من نامبرده ام  با دوست عزیزمان حمید بنی اردلان و

اسامی آنان را ذکر  کرده ام و اگر برای بنده متاسف هستید  .

که  سالها در ورزش  تکاب و کشوری و در سطوح بالا و اینکه بعنوان یک جانباز

و رزمنده  و فرزند مفقود الا اثر  در تمامی  صحنه ها بودهام وخواهم بود و خود را

فدای امام زمان و وطنم خواهم  کرد  .

شما  قضاوت  کنید تا بحال  شده از من نوعی همین آقایان که شما  سنگ انان را بر سینه

می زنید از من و  امسال  من  تقدیر  کنند . و بنده هم برا اساس رسالت  خبر رسانی

در وب  سایتم  اسامی  تعدادی از عزیزان ورزشکار و تحصیلکرده را نوشتم جهت  اطلاع

به قولی  گیرم  من از این فرد یا افراد حمایتی کرده باشم  . این را بدانید که انتخاب

دست من و شما نیست و این قانون هست که افراد را انتخاب  خواهد  کرد و اگر  فردی صلاحیت

داشته باشد  از  طریق  نهادهای  قانونگذار برای مدیریت  شهرمان تکاب  انتخاب  خواهد شد.

و چه  بسا که این فرد دوست خوبمان حمید  بنی  اردلان  باشد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ادریس
ساعت8:30---9 شهريور 1393
آقای رضوان فکر میکردم اگر نقد بکنم شما این ظرفیت را خواهید داشت که تحلیل بکنید .حرف بنده این بود که فارغ تحصیلان کرد هم هستند. نه اینکه بنده مخالف آقای اردلان هستم .اگر آقای اردلان بقول شما پهلوان بود این چنین سلاخی نمیشد . چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام هست .و یا استاد قربانی که فدای سیاست غلط شد .حالاشما این همه امتیاز ایثارگری دارین باید آستین بالا بزنید.چون همیشه از درد مردم تکاب حمایت میکنید .فکر نمیکنید باید نهاد های قانونگذار برای مدیریت از شما استفاده کند .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:, | 7:25 | نویسنده : رضوانی |