تراکتور سازی

 
 
 
قلعه نویی : اکبرپور تنها محروم بازی فردا

قلعه نویی گفت : در بازی قبلی با وجود مصدومین زیاد بازی خوبی انجام دادیم برخلاف هفته پیش برای بازی فردا جز سیاوش اکبرپور که به دلیل محرومیت در اختیار نداریم همه بازیکنان را داریم . بعد از اتفاقات بازی استقلال ما به چند هفته زمان نیاز داشتیم که تیم را از نظر روحی و فنی به شرایط ایده آل برسانیم ولی بازیکنان در بازی با نفت تهران ثابت کردند که مسایل بازی با استقلال را فراموش کرده اند و فردا با تمام قدرت برای کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه می شویم . او در مورد تیم نفت گفت : تیم نفت آبادان با وجود مربی خوب فوتبالی روبه به جلو و تاکتیکی ارائه می دهد . و امیدداریم با عنایت خدا نتیجه خوبی بگیریم . 
او در خصوص جلسه خود با کارلوس کیروش گفت جلسه خوبی با ایشان داشتیم ولی در خصوص مطلب مطرح شده در این جلسه مطالبی را عنوان ننمود . سرمربی تیم تراکتورسازی تنها به خاطره خوش کی روش در مورد هواداران و بازی تراکتور با استقلال اشاره کرد .
او در مورد تعطیلات چند روزه لیگ بعد از بازی هفته بیست و ششم گفت از مدیریت باشگاه درخواست کرده ام با توجه به کمبود امکانات و وضعیت آب و هوای تبریز یک اردوی 10 روزه خارج از کشور تدارک دیده شود .
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:تراکتور سازی, | 9:14 | نویسنده : رضوانی |