حاج نادر قاضی پور: خودروها 15 تا 30 درصد ارزان خواهند شد.

 گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، نادر قاضی‌پور، اظهار کرد: کمیسیون صنایع و معاون یک کمیسیون تخصصی است که در سطح ملی کار می‌کند و پتروشیمی از وزارتخانه‌ صنعت و معدن،  هوا و فضا از وزارت دفاع و بخشی‌هایی دیگر در این کمیسیون است.

وی عنوان کرد: تمام طرح‌ها و لوایحی که مربوط به صادرات و واردات باشد از خودروسازی گرفته تا فولاد و آمومینیوم و مس در حوزه این کمیسیون است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بحث قیمت خودرو که اخیراً جریان ایجاد کرده است، گفت: تحقیق و تفحص از خودروسازی و فولاد از جمله جریاناتی بود که در چند ماه گذشته رخ داد و در حال حاضر تحقیق و تفحص از صنعت مس در دستور کار قرار گرفته است.

قاضی‌پور از دو لایحه مطرح شده توسط دولت خبر داد و افزود: برای عبور از رکود و اصلاح قوانین برنامه و بودجه طرحی توسط همکاران در کمیسیون صنایع و معاون طرحی ارائه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع و معادن پیش بینی کرده است که قیمت خودرو در ماه‌های آینده بین 15 تا 30 درصد کاهش داشته باشد، در این زمینه با حضور خودروسازان جلساتی برگزار شده است و آنها از ما فرصت خواسته‌اند تا تا پس از بررسی‌های خود در قیمت خودرو تجدید‌نظرهایی صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: بحث‌هایی نظیر استفاده از تولیدات داخلی برای ارزان کردن قیمت خودرو از جمله دیگر مولفه‌هایی بوده است که از سوی این کمیسیون از خودرو سازان خواسته شده است.

تسنیم: وی با تأکید بر اهمیت سال اقتصاد و فرهنگ گفت: مقام معظم رهبری تأکید کرده‌‌اند که اقتصاد وسیله و فرهنگ هدف است و به همین منظور باید فعالیت‌های فرهنگی خود را در این سال افزایش دهیم.

قاضی‌پور بیان کرد: یکی از شعارهای ما اعطای وام‌های ارزان قیمت به برادران و خواهران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است که امیدواریم با پیگیری‌های مستمر متحقق شود./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, | 8:27 | نویسنده : رضوانی |