واقعیتی که باید مردم بفهمند ماهواره گنداب فساد در روستاهای آذربایجانغربی و کردستان

یکی از اقوام چند وقتی بود ماهواره خریده بود 

 

ازش پرسیدم چرا ماهواره خریدی تو که بچه ی 5ساله داری براش خیلی بد اوموزی داره

جدا از اون برای خودت هم بده

گفتش من که شبکه های بدش رو نگاه نمی کنیم

گفتم تمامی شبکه های خوب رو هم ایران داره ولی تنها چیزی که در تلویزیون ما نیست بی بند باری

بهم گفت نمی دونم چرا تو انقدر بد بینی

تا چند وقت رفتم تو فکر  که شاید من واقعا بد بینم

مدتی گذشت با اینکه دخترش 5 سالش بود همش میگفت بذارین الان فلان فیلم رو داره

برام خیلی عجیب بود که میگفت این دختره با اون پسره دوسته ولی پسر عاشق یکی دیگه بوده

من داشت سرم شاخ در می اورد چون برای همه می شست

داستان تمام سریال های ماهواره رو ریز به ریز برای همه تعریف می کرد

وحتی یک بار مامان و باباش رو زور کرد تا فیلم تا اخر تموم بشه

این دختر الان 8 سالشه ولی مامان و باباش از هم جداشدن

اونم برای یک اتفاق ساده شاید هیچکس باورش نشه

ولی دلیل جدا شدن این پدر و مادر این بوده

که تو یکی از فیلم های ماهواره خانومه گفته عجب پسر خوشگلی و همون جا مرده از لجش گفته تو شماره ی این دختره رو برام گیر بیار خانومه هم گفته اول تو من رو با این پسره اشنا کن

باشه منم شماره ی دختره رو بهت می دم

و بعد همون موقع خانومه قهر کرد و رفت 

چند ماه میگذره و خانومه شوهرش رو با یک خانومه دیگه ای می بینه و از هم جدا میشن

این پست یک داستان خیالی نیست و واقعیت داره

حالا یکی از جملات امام خامنه ای یادم اومد که فرموده بودند:

ماهواره واقعا گنداب فسادی است

که تیر های زهر آگین خود را که به سمت ملت ها و کشور ها هدف می گیرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, | 10:5 | نویسنده : رضوانی |