فرماندار محترم تکاب مهندس قهرمانی سلام. رضوانی

سلام   به  فرماندار محترم شهر تکاب مهندس قهرمانی

 سلامی  گرم  و صمیمانه  که از دل  یک شهروند تکابی به دور از شهر تکاب  از فرسنگها دور حضورتان   عرض ادب می نمایم فرماندار گرامی  جناب آقای قهرمانی  عزیز که اصالتا میاندوابی هستید و  نگاهمان به میاندوابیها چنان مردان نیک و موفق و مرد صفت هستند انتخابتان مبارک  اما خواستم دردو دلی  برایتان نوشته باشم  .

البته  به حق  که شما  فرمانداری شایسته و توصیه پذیر نیستید ولی در این راه  سخت قدم گمارده و شهرمان راکه دارای صدها شهید و جانباز و رزمنده هست قابل دانسته و  زمام امور این شهر را در دست پاک و قلب  زلالتان برای خدمت در نظر گرفته اید.

جناب آقای مهندس  قهرمانی  بدون اغراق بگویم   خودتان باشید و خدایتان  از توصیه پذیری افرادی که همیشه به شهرمان ضربه زده اند دوری کنید . خرد فردی  عالی اما سعی کنید خرد جمعی رابه آن اضافه کنید . ما در این شهردو گروه داریم که همیشه دنبال منافع فردی و شخصی خودشان هستند . برایشان فرقی نمیکند که چه کسی و کسانی نماینده و فرماندار شهر  شوند.

در خرد جمعی احساس عمومی هست که تصمیم میگیرد ابزاری اساسی برای همه انسانهاست  بویزه مدیران کلان جامعهکه شما فرماندار محترم باشید. در شهرمان تکاب توسعه صنعت  ناپایدار است و تکنولوژی جایگاهی در  پیشرفت و آبادانی تکاب ندارد.

و این افراد هستند که تعدادشان به اندازه انگشتان دستان ما نیست که تصمیم میگیرند که چه کسی و کسانی باید وامهای کلان و کارگاههای صنعتی داشته باشند و این در حالی است که شهرمان دارای جوانانی تحصیلکرده و تواناست که دستشان توی پوست گردوست و برای رسیدن به اهدافشان باید کل ایران رو یوم و لیل دور بزنند.

چرا  چون هیچ موقع و هیچ وقت نشده که از خرد جمعی و تصمیمات اجتماعی در شهرمان استقبال  شود و فقط و فقط افرادی که لابی داشته و نفوذ فرزندانشان استخدام و یا گاها وامهایشان با بهره های کم و سود دهی زیاد پرداخت شده است.پس فرماندار عزیز برادر قهرمانی که نامتان قهرمان بودن را یدک میکشد امیدوارم با تفکر و اندیشه ای نوین با ایمان به خدا وپیروی از نصایح رهبری در این سال جهاد اقتصادی و مقاومت ملی  تکاب را با جوانان و فرهیختگان واقعیش دریابید.

و بتوانید ابزار توسعه اقتصادی با داشتن پتانسیل قوی نیروی جوانی بیشتر در تکاب و استفاده از تحصیلکردگان داخلی در شهرو کوچ کرده هائی که واقعا دلسوزند  .  استفاده کنید تا این شهر را از رکود اقتصادی  نجات دهید و کسانی را که  سالهاست مجیز گوی بعضی از مدیران در این شهر هستند را از دور شیرینی آماده دور کنید  کسانی که 30 سال هست  دارند بر شهرمان حکومت می کنند.

استفاده از نیروهای جدید و انقلابی و آرمانگرا و نسل جوان و میانسالی که  فرصت مدیریت به آنها ابدا داده نشده است .چون اکثر مدیران منتخب  در شهر مان را  نماینده گان  محترم انتخاب و معرفی و انتصاب میشود که این در دولت ریاست محترم جمهوری  روحانی  انشاله  متغیرتر از دولتهای قبلی باشد.

برادر عزیزمان فرماندار محترم قهرمانی  به نظز می رسد در  حال   حاضر  شما فرماندهی مقتدر برای شهروندان  مظلوممان خواهی بود . که چرخه  تولید و صنعت  شهرمان  که بیمار گونه هست را باید هدایت و رهبری کنید .از نقدها  نهراسید و  برنامه خودتان را بیشتر  در زمینه توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرمان قرار دهید و از خرد جمعی  استفاده بهینه ببرید و ورزش را هم از ارکان اصلی جامعه بیمارگونه تکاب  قرار دهید که جوانانمان به سوی  اعتیاد نروند.بنابر این   همدیگر را متهم نکنیم   چشم بصیرتمان را باز کرده و همت و عزم  ملی مان را بار دیگر به دشمن  نشان دهیم  به همدیگر اعتنا و اعتماد کنیم و برای رسیدن به یک تکنولوژی  راهبردی  دکترین ملی در شهرمان تکاب نیازمند است.که معانی و درک مشترکی همه  شهروندان تکابی  داشته باشند تا شاید با وحدت و یکسان سازی کلماتمان آبادانی و اقتصاددر شهرمان پای گرفته و شما فرماندار محترم  چنان یک  قهرمان  شهرمان را بعد از سالها خدمات شایسته ترک کنید.

                                                           نویسنده   امیر  رضوانی کارشناس سیاسی و روابط بین الملل

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:قهرمانی - فرماندار رضوانی, | 8:35 | نویسنده : رضوانی |