سعادت و دیدار با جانباز عزیز عباس الطافی رضوانی

مهندس سعادت در سفر به شهرستان تکاب با آقای "عباس الطافی" جانباز قطع نخاع و بالای 70 درصد در این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
استاندار آذربایجان غربی با حضور در منزل این جانباز دوران دفاع مقدس گفت: امنیت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا و رشادت و ایثارگری رزمندگان و جانبازان است و همه ما باید در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی، رهرو و پیرو مکتب این انسان های والامقام باشیم.
سعادت اضافه کرد: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، از اصلی ترین مسائل مورد توجه مدیران و مسئولان باید باشد چرا که ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت به تعبیر رهبر معظم انقلاب، کمتر از خود شهادت نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار، بیگی نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب، امام جمعه تکاب و فرماندار شهرستان تکاب نیز در این دیدار حضور داشتند.
 
همچنین استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفر به شهرستان تکاب در محل احداث پروژه مصلی و حوزه علمیه برادران این شهرستان حضور یافت و از نزدیک در جریان اجرا و پیشرفت فیزیکی این پروژ ها قرار گرفت.
علیرضا رادفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار، حجت الاسلام بیگی نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب و حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان تکاب نیز در این بازدید مقام عالی استان را همراهی می کردند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:الطافی جانباز استاندار, | 10:55 | نویسنده : رضوانی |