امید انسان را به قله های بلند می برد. رضوانی

امید  انسان را به  قله های رفیع  و بلند  می برد

امید  واژه  شگفت  انگیزی  هست  که من رضوانی امیر خودم  با  امید  به  آن توانستم در مسیر زندگیم  به آنچه  که برای  زندگی

انسانها  خداوند بر روی  زمین  قرار داده برسم .  نعماتی  فراوان  از آن  جمله  داشتن  مادری  فداکار   مادری که بعد از  پدر هم برایم

پدر  و هم مادر  بود  شیر  زنی  از  خطه  تکاب  افشار  خانوادهای نجیب  از برادرانی چون  نعمت الهی  که برای من مادری بود  که

نعمات  الهی را به ارمغان  آورد  .

اما در پشت  این  موفقیت هایم  که مادر  بود هیچ  خواهر و برادرانی  هم داشتم  مهربان  و با  خدا  و پر  از   صلابت  و شیرینی

که  همانا مرا  به  آینده  امیدوار  میکردند.  و در  کنار این  هم  همسری  خوب و فدا کار که در تمامی  موارد  کمک  حال من و فرزندانم

بود  .  که  ثمره  این  تعامل  بین من و همسر  و فدا کاری   همسرم  بانی  آن  شده  است  که  دختر  بزرگمان  بنام  هانیه رضوانی

در  رشته  علوم  پزشکی  یکی از دانشگاههای  ایران  به  تحصیل  مشغول  شود و این  یکی از نعمات  بزرگ  الهی  برای من و خانواده

بوده است  .  و در کنار  همین موضوع  دو فرزند  خرد سالم  هم  که  نمازشان  همیشه پا برجا  و دنبال  تفکران  دینی و مذهبی و علایق 

خود  هستند و  این  یعنی  امید   امید  یعنی  شاداب  نگهداشتن  قلب  و دل  و خدا پرستی  و عبادت  تنها  این  نیست که ماشین

و خانه داشته باشی  برای من و خانواده  داشتن چنین  صفات نیکو  در مادر و همسر و خواهر و برادرانم و فرزندانم  نعمات الهی است .

و امید  امید  به حرکت بسوی  جلو و رسیدن  به کمال الهی و اینکه آن بالا خدائی  هست  که ما رو میبیند و بر اعمالمان نظارت دارد .

پس امید به  بهتر  شدن امور  و پشت  سر گذاشتن  بحرانهای زندگی هم خود  بخشی  از  زندگی انسان در این  جهان می باشد.

و یا  داستانهائی  که ما در روزنامه ها و کتابها و مستندات  انسانها می بینیم و می خوانیم که فردی  از بیماری مهلکی با امید بستن

به اینکه خوب می شود  بحران بیماری را پشت  سر می گذارد.

آیا  امید خود  گوشه ای  از   معجزه  نیست   اینکه  من امیر و خانواده ام  موفقیت های گونا گون بدست  آوردیم واگر هم مشکلاتی بوده

با امید  به  خداوند آن را  پشت  سر  میگذاریم.

این  کلمه  امید  که شگفت انگیزترین است  که مفهومی  زیباست  که چتر ی  می سازد بالای  سرتان تا در زیر سایه اش آرام بگیرید.

پس  ما  باید  خوب  باشیم  ما باید  دیگران را درک کنیم  ما باید  امیدوار  باشیم  که زندگی بهتری داشته باشیم  و نسبت به همنوعان

خودمان  فکر های خوبی کنیم  دست دوستانمان را و  همسایگانمان را در مشکلات با امید  به  هر چه بهتر  شدن اوضاع  گرفته و یاریشان

دهیم . عزیزان من  سختی  کشیدن همیشه بد  نیست  اما  نه به  هر دلیل  که بخواهند  ما را خراب  کنند  .

پس  ما  با   امید  به خدا  و امید  به  بهتر  شدن  اوضاع  وبهروزی و کامیابی در زندگی  باید  امیدوار  باشیم به آیندهای  بهتر و بیشتر

حتی برای  اقوام  و دوستانمان و کسانی  که  در  کنارمان  نفس  میکشند.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:امید , | 9:50 | نویسنده : رضوانی |