بیاد همه معلمینی که مرا استاد بودند . رضوانی

معلمهای من  که از  ایندا مرا یاری و مشوقم  بودند.

مدرسه  نوری   که به قولی پیش دبستانی  و موستامازاد بودم با براتی عزیز باهم بودیم و اول از همه

جدا  می نشستیم.

معلم  وقتمان  خانم  قدمی   بودند.

و برای  شروع کلاس اول مدرسه رفتم به مدرسه آریا در گالاجار که  در آن زمان آقای نصرت اله  علیزاده

مدیر  مدرسه بود.

ومعلم مربوطه من خانم  راضیه نعلبندی بودند همسر محترم آقای تدین شهردا ر زمان قبل از انقلاب تکاب

و معلمین دیگری که می شناختم  آقای  ابراهیمی  که بد خلق و بچه ها رو با چوب  چنان میزد و گاها

می افتادند داخل زباله دانی کلاس .

و در ایام ابتدائی خانم کاشانی هم معلم  ما بودند و بعد عم من رفتم به مدرسه نوری و دوباره از کلاس

پنجم معلم ما آقای دشتی شدند مردی مهربان  و اما یادم رفت از دوران ابتدائی من و قنبر برزین رقابت

تنگاتنگی داشتیم و ایشان الان جراح متخصص می باشد.

در مدرسه نوری  آقایان محمد حسن رضوانی معاون مدرسه و  محمد حسین واعظ و عبد الله بهادری و

دهقان و لرستانی ووظیفه و دشتی و ابراهیم اخوان و بیگی و ...............................................

بودند که همیشه از شاگردان خوب مدرسه بودم.

و دوره راهنمائی باز هم رفتیم به مدرسه آریا و طالقانی که مدیر آقای تبریزی بودند و حسن باقریان و

اسلامی و بعد هم مدرسه  حاجیانپور  که معلمین ما  اخلاقی  و جمشید زاده و حاجیانپور حسن و

نهاوندیها و عارضی و حسین جلالی و موسوی و افلاکی و ارجمند عابث -وپرویز ساعتی و درویش نژاد

فتوحی و و دبیرستان برادران بهشتی و فرج زاده - تحسینی ها - عباس و فتعلی - و بعد هم که دبیرستان

سپاه رفتم و خوب روزی و روزگاری خوب بود  در کنار همین معلمین و اساتید عزیزم که در اینجا از تک تکشان

تشکر  میکنم و از اینکه مرا در  راه علم و فرهنگ راهنمائی کردند ممنون و متشکرم.

                                                                                    رضوانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:رضوانی نعلبندی معلمین دوران دبستان عارضی تحسینی بهشتی , | 12:55 | نویسنده : رضوانی |