برترینهای قایقران معرفی و مورد تشویق قرار گرفتند.


     روز جمعه 93/1/8 ساعت 9 شب در سالن اجتماعات معلم شهرستان تکاب، مؤسسه ی فرهنگی و ورزشی قایقران تکاب همایش برترین های قایقران 92 را برگزار نمود. در این مراسم بازیکنان رده های سنی مختلف قایقران به همراه خانواده های محترمشان و حامیان و هواداران قایقران حضور داشتند .
مراسم با قرائت آیاتی چند از قرآن مجید توسط دانش آموز گرامی آقای صابر فرجی شروع شد.
سپس مجری این مراسم، آقای حجت الله قاسم نژاد ضمن تشریح اهداف برگزاری مراسم از آقای بهنام قاسملوی (رئیس کانون هواداران قایقران) دعوت نمود تا در مورد اهداف کانون هواداران سخنانی را بیان نماید.
     آقای بهنام قاسملوی با عرض خیرمقدم و تبریک سال نو به مدعوین گرامی، تجلیل از پیشکسوتان ورزش تکاب را از اقدامات قابل توجه قایقران در سال 92 ذکر نمود و ابراز امیدواری نمود که مجموعه ی قایقران در سال جدید نیز در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی خود موفق باشد که البته ایشان تأکید نمودند که نگاه ویژه ی مسئولین به مقوله ی ورزش در این منطقه ی محروم بسیار ضروری و حیاتی می باشد.
    بعد از سخنان بهنام قاسملوی، مهدی واعظ به عنوان نماینده ی هیئت مدیره ی قایقران توضیحاتی را بیان نمودند. مهدی واعظ هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از زحمات بازیکنان تیم فوتسال قایقران در سال 92 اعلام نموده و از بازیکنان، خانواده های گرامی بازیکنان، مربیان و بویژه هواداران قایقران تشکر و قدردانی نمودند.
وی با ذکر برخی از اقدامات فرهنگی و ورزشی مؤسسه ی قایقران در سال 92 عنوان نمود علیرغم عدم حمایت مسئولین از فعالیتهای گسترده ی قایقران در ورزش، به خاطر حمایت های مادی و معنوی هواداران، قایقران سعی خواهد نمود استوارتر و پرتلاش تر از گذشته به کار خود ادامه دهد.
در پایان مراسم از برترین های قایقران در سال 92 با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر و کاپ یادبود تقدیر شد:
مرد سال قایقران92: سیامک حکمتی
دلیل انتخاب: عملکرد فوق العاده در لیگ استان با 25 گل زده و 10 پاس گل
مرد اخلاق 92: افشین ملکی
دلیل انتخاب: احترام به تصمیم های کادرفنی، عدم دریافت کارت زرد و رعایت ادب در گفتار و رفتار
بازیکن فنی 92: سعید نیسانی
دلیل انتخاب: عملکرد عالی و مستمر فنی  در مسابقات لیگ استان با 10 گل زده و 13 پاس گل
پدیده ی نوجوان : علی رضازاده
دلیل انتخاب: درخشش در مسابقات استانی نوجوانان 
پدیده ی جوان: رامین مرادی

دلیل انتخاب: پیشرفت فنی قابل ملاحظه و مطرح کردن خود به عنوان یک دروازه بان آینده دار

ضمن اینکه از 11 بازیکن بزرگسال قایقران که حضور مستمر و ارزنده ای در لیگ فوتسال استان داشتند با اهدای جایزه ی  نقدی قدردانی شد. این بازیکنان عبارتند از :
1- توحید قادری  2- مجتبی قربانی   3- سعید نیسانی    4- سیامک حکمتی    5- ادریس سلطانی   6- باقر امیدی   7- افشین ملکی    8- ابوالفضل شعبانی   9- میلاد مرادی     10- احمد اوجاقی    11- سعید احمدی
جوایز تیمی و انفرادی دوازدهمین دوره ی جام قایقران نیز در همین مراسم اهدا شد.
ضمن اینکه از پیشکسوتان و اولیای گرامی بازیکنان که به نمایندگی از طرف حضار، ما را در اهدای جوایز یاری نمودند سپاسگزاریم.

از مدیریت اداره آموزش و پرورش، جناب آقای مجید عشقی که سالن اجتماعات معلم را برای برگزاری این مراسم در اختیار مؤسسه ی قایقران نهادند بی نهایت تشکر و قدردانی می نمائیم.

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:, | 13:53 | نویسنده : رضوانی |