تصویری: توزیع اغذیه قلابی در مدارس مناطق محروم آذربایجان غربی

تصویری: توزیع اغذیه قلابی در مدارس مناطق محروم آذربایجان غربی

شاید برخی مسئولین امر گمانشان بر این است که توزیع این مواد غذایی نامرغوب و غیربهداشتی چون در دورافتاده ترین و محروم ترین مناطق روستایی و عشایری انجام می گیرد واکنش و اعتراضی را برنخواهد انگیخت

 

به دنبال اعتراض تعدادی از معلمان و فرهنگیان به کیفیت پایین اغذیه و مواد غذایی توزیع شده در مدارس روستاها و مناطق محروم اخیرا گزارشاتی مبنی بر توزیع اجناس قلابی هم به گوش می رسد.

به گزارش آینانیوز، توزیع بیسکوئیت ویفر با بسته بندی دیجستیو و نام و لوگوی قلابی در روستاهای آذربایجان غربی شگفتی معلمین و فرهنگیان را برانگیخته است.

پس از آنکه خرماهای خشک، پلاسیده و نامرغوب در روستاها و مناطق محروم آذربایجان غربی با بسته بندی های ابتدایی و غیربهداشتی عرضه شد این بار شاهکار آموزش و پرورش در توزیع این بیسکوئیت های قلابی نمودار شد.

شاید برخی مسئولین امر گمانشان بر این است که توزیع این مواد غذایی نامرغوب و غیربهداشتی چون در دورافتاده ترین و محروم ترین مناطق روستایی و عشایری انجام می گیرد واکنش و اعتراضی را برنخواهد انگیخت اما بواقع آنچه این روزها در مدارس این مناطق می گذرد خلاف موازین انسانی و شایسته پاسخگویی مسئولین امر است.

تصاویر زیر به خوبی نشان می دهد که چگونه بیسکوئیت ویفر آنهم از نوع بی کیفیت و طعم نامطبوع با بسته بندی دیجستیو و نام جعلی و ساختگی «برساق طلایی»(!) الگوبرداری شده از یک مارک معروف و معتبر در مدارس مدارس محروم توزیع می شود.

آینانیوز با تشکر از معلم وظیفه شناسی که این خوراکیها را در اختیار قرار داده امیدوار است مسئولین آموزش و پرورش پاسخ قانع کننده ای به افکار عمومی داشته باشند.

تصاویر را ببینید

کد خبر:  1287983


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:تکاب خبر و آینا نیوز , | 12:10 | نویسنده : رضوانی |