تقدیم به مرحوم استاد عباسعلی تحسینی .................

 

 

 

tahsini

سلام  آقا  معلم    سلام   استاد   یادته هر  وقت  خدمت می رسیدم  من رو تشویق  میکردی  سلام

سلام  ای  مردی  پر  از  علم   و درد و رنج   سلام  ای کوهی  از  فرهنگ  و ادب  سلام  به قول خودت

ای  مرد  کو  کجائی  اون  یال  و کوپال  کجائی  اون  همه  غیرت  و تعصب   و اون  سگرمه  های نازنینت

و قهقهه  پر  از خلوص  نیت  قلبیت   وای  استاد  چه زود   از میان  ما پر کشیدی  و رفتی  استاد   بلند

شو  ببین  همه شاگردانت برای شروع   کلاس  حاضرند  و تو نیستی  استاد عید  داره  از  راه  میرسه

کجائی  تا بار  دیگر  به این  شاگردانت روحیه  بدهی  تو  کلامت  و مرامت  و روحیه ات  چنان امامت بود.

پس  من شجاعتت را    علمت  را ادبت  را و شعورت  را  که  به من یاد دادی که  چگونه بندگی  کنم را

به رسم  امانت از تو استاد بزرگوار  پیش خودم نگهداری خواهم  کرد .

استاد  عزیزم   چشمانم برای  دیدنت بار دیگر  اشگ ریزان است انتظار  نداشتم  اینگونه  زود  بروی  و من

شاگردت را تنها بگداری  استاد همیشه  من خودم را شاگردت میدانم.

با  تقدیم              احترام     امیر  رضوانی

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, | 9:7 | نویسنده : رضوانی |