من به تکابی بودنم افتخار میکنم رضوانی

تکابی بودن  و روستائی بودنم   در  پایتخت برایم افتخار است

پس  شما هم   با  افتخار  از تکابی بودن  و احترام  به بزرگترها معنای

جوانمرد  تکابی را   به  ایرانیان  بشناسانید.

چرا شهر تکاب با همه شهر ها  فر ق دارد

چرا این شهر همه  چی دارد و لی هیچ چیز ندارد

چرا شهر تکاب معادن طلایش و.....................

اچرا شهر تکاب اینهمه شخصیت علمی دارد اما  کسی دسلوز این شهر

کجارفتند اون همه  عشق  و علاقه

کجا رفتند  مردان  خدائی

کجا رفتند آن همه  مهر  محبیت

چه بر سرمان آمده  چه شده

چرا کوچکتر احترام بزرگترش را ندارد

چرا جوانان به پیشکسوتانشان میتازند

مگر چه شده  مگر درسی که شما خواندهاید را از کره  دیگری به شما وحی معضل شده

شما  جوانانشاگردان همین پیشکسوتانید

شماها فرزند پدر و مادرانتانید

چرا باید در این شهر منن منم ها  حاکم گردد.

نمی گویم نه پیشرفت هست و بس

اما  کو پیشرفت  کو رسیدن  به اوج  قله های افتخار

خوب در این راستا  گیرم که رسیده ایای جوان مگر باید اخلاق را زیر دست و پا له کرد

وای به روزی که غرورت را له کنند آن موقع  هست  تابو توان نخواهی داشت وروی آن را نخواهی داشت

که به صورت پیشکسوتانتان  نگاهی بیاندازید

از قدیم گفته اند هر چه کنی  به خود  کنی هر آنچه نیک   و بد  کنی

حال  شماها  چه  در این شهر  کرده اید    اگر هم کرده ایدچرا تکبر وخودخواهی

میدانم  که  مقصر نیستید  و این  زرق  و برقهای آنچنانی  شمارو از شب نشینی های

زمانهای قدیم دور کرده و وابستگی شدید  شما جوانان به ماهواره  بازیهای کامپیوتری و رایانه ای و

پلی استیشن  و دستگاههای لپ  تاپ همراهتان و چت ها و خیلی از موارد دیگر همانا پول های نامشروع

و نامربوط  شما رو  از خانه  و کاشانه و پیشکسوتانتان دور  ساخته  و فرهنگ  اصیل  تکابی بودن یادتانرفته

احترام به کسوت  احترام به همسایه  احترام به بزرگتر  و احترام به .......................................

تو رو  خدایادتان   رفته    از کدوم   روستا  هستی

روستائی بودن برای من  و ترک  یا  کرد بودن برای من در شهر تهران پایتخت  ایران افتخاری بس  است

من در این  پایتخت  به  عشق  تکابی بودن  زنده  هستم  و بیاد شما  هستم به خدا نه لحنم  و نه لهجه ام 

هیچکدام  تغییر  نیافته.

پس شما هم  در این لباس  جوانی   با  اعمال نیک  و کارهای  خیر   جوانمردی  را  به همسایگان  شهرتان

بیاموزید  و بفهمانید  که  فرهنگ تکابی  یکی از فرهنگهای  اصیل  تورک  و کورد   ایرانی  آریائی است  و بس

نه  اینکه  نماتینده  مجلسی  در جلسه  ای که  جناب آقای  فتاحی در تهران  حضورداشتند  تکابیها  رو

اینگونه  خطاب کنند  که شما  فرهنگ خودتان رو درست  کنید  و شما  چه آرائی به ما دادید که من نماینده

به شهرتان  خدمت کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:35 | نویسنده : رضوانی |