نمایدده مجلی و فرماندار تکاب در جلسه مشترک

یدار فرماندار و نماینده مجلس با مسئولین اجرایی و معتمدین شهر


در اولین روز از شروع کار اداری در سال جدید جلسه‌ای با حضور داعی فرماندار تکاب، بیگی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، مسئولین دستگاه‌های اجرایی و معتمدین در محل سالن جلسات فرماندار ی برگزار شد.

در این جلسه داعی فرماندار تکاب با تبریک سال نو به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره و گفت: شروع سال جدید که با ایام فاطمیه مقارن شده است انشاء الله سالی پر خیر و برکت خواهد بود.
فرماندار افزود: امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است مطمئناً با تلاش مسئولان و دلسوزان و حضور میلیونی احاد مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌ها حماسه سیاسی پرشور دیگری محقق خواهد شد.

داعی خاطر نشان کرد: مقاومت و ایستادگی مردم در برابر تحریم‌های اقتصادی و توطئه‌های دشمنان در سال ۹۱نیز شکوه حضور حماسه سیاسی از سوی ملت بود که توطئه‌های استکبار جهانی را که در صدد فلج کردن نظام اسلامی بودند خنثی و نقش بر آب کرد.

در ادامه دکتر بیگی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی با تبریک سال حماسه سیاسی و اقتصادی به فرا رسیدن ایام حزن و اندوه (ایام فاطمیه) اشاره و گفت: در دوران جاهلیت که زن از ارزش و منزلتی برخوردار نبود پیامبر اکرم (ص) دست حضرت فاطمه زهرا (س) را بوسید و پیام آن برای جهانیان این بود که هر کاری که با دست ایشان انجام گیرد مورد تایید من است.

وی با اشاره باینکه حضرت زهرا (س) با دست کبود خود از ولایت دفاع کرد خاطر نشان کرد: امروز مقام معظم رهبری با رهبری‌های داهیانه خود و با همراهی ملت تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند و فشارهای اقتصادی و سیاسی هیچ گونه تاثیری در اراده ملت در دفاع از نظام و رهبر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:20 | نویسنده : رضوانی |