دو تروریست رد صلاحیت شدند . در شهرستان تکاب

 
منیع سایت میانالی
 
 
 
گوناز تی وی: دو تروریست کرد که در انتخابات شورای شهر تیکان تپه(تکاب) نامزد شده بودند، به علت نزدیکی به گروهک تروریستی پژاک رد صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار گوناز تی وی، با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، فعالیت گروه های تروریستی کرد برای انتخاب افراد نزدیک به تشکیلات خود در شهرهای آذربایجان غربی بیشتر شده است. بر این اساس در شهرستان تیکان تپه(تکاب) نیز گروهک پژاک با معرفی دو کاندیدای کرد، و صرف هزینه های مالی فراوان سعی در به اختیار گرفتن سکان مدیریت این شهر را داشته است.

این در حالی است که اکثریت قریب به اتفاق جمعیت این شهرستان را ترک های آذربایجانی تشکیل می دهند و کردها در سالیان اخیر با استفاده از درآمدهای ناشی از قاچاق و نیز برنامه ریزی های منسجم تشکیلاتی در این شهر ساکن شده اند.

لازم به ذکر است شورای نگهبان شهرستان تیکان تپه(تکاب)، در روزهای اخیر دو تن از نامزدهای مورد حمایت فعالین آذربایجانی را نیز در این شهرستان رد صلاحیت کرده است.

گفتنی است علی رغم تحریم انتخابات ریاست جمهوری، بسیاری از فعالین آذربایجانی معتقد به حضور هماهنگ و انسجام یافته مردم در شهرهای غرب آذربایجان در انتخابات شوراهای شهر هستند. علت این امر جلوگیری از پیروزی کاندیداهای کرد در شهرهای آذربایجان است که عمدتا با حمایت جریانات تروریستی کرد و هماهنگ نمودن شهرندان کرد برای رای دادن به این افراد همراه است.

گوناز تی وی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:شورای شهر و دو تروریست , | 13:5 | نویسنده : رضوانی |