کی روش عاشق دو رگه هاست




سلام
من نویسنده هم میگم بله الان تو ایران توهمی که هست کی روش و کی روش  هها ساخته دست خود ما ایرانی
هاست  من هم به این مورد اشاره میکنم که زمانی که ما جانبازان و پاسداران و بسیجیان و ملت غیور ایران در
کشور عزیزمان ایران بودیم و در مقابل حملات  تو پ و تانک و موشک باران و غیره بودیم .
و زیر  بمبارنهای شیمیائی در کشور عزیزمان ایران بودیم پس کجا بودند پدران ومادران ایرن دو رگه ها شما بگید
گرسنگی  سختی  فشار  و جنگ و  مبارزه با دشمن با ما و حالا پول  و ثروت باد آورده مال همین دو رگه ها
مگر ما کم دارم در همین ایران اسلامی که میتوانند در تیم ملی به ایران اسلامی کمک کنند. چرا باید اینگونه شود
شما اگر  از ورزش هم خارج شوید در زمینه اقتصاد هم  خیل  عزیزم کسانی که ایران را در زمان جنگ و انقلاب  اسلامی ترک کردند و الان شده اند دو دونه کشورمان ایران و مدیران ارشد نظام آقا من به عنوان  ایرانی  که سالها
در کمبودها  ونقص ها در مقابل دشمن چون کوهی استوار ماندیم  از لذات  دنیوی  از بودن در کشورهای اروپائی و از رفتن به زیر پرچم  کشور های دشمن خود را به فرمان امام و ولایت منع کردیم چرا حالا شیرینی و حلاوت این بازی رو
کسانی ببرند که یکماه در ایران زندگی نکرده اند.
و حالا مدعی  ایران  اسلام و وطن خواهی  هستند کو آن زمان که باکریها  چمرانها  زین الدین ها  پرچمی ها
محمد یاریها  رضائی ها    کاوه ها  بروجردی ها   در  مقابل  حملات  دشمن زبون ایستادگی کرده وجانشان را تقدیم اسلام ایران و پاسداری از کیان  جمهوری  اسلامی  کردند.
کجایند آن بلا جویان دشت  کربلائی  که الان ببینند که بر سر این جوانان میاورند و هر مدیر مسئولی در پست و مقام خویش به فکر بقای خود می باشد  تا بقای  اصل  و اساس نظام من کار ندارم که این افراد از کجا و چگونه میخواهند بیایند آزادننند.
اما پس این جوانان غیور  و و طن پرست و  اسلامیت خواه و محروم در  جامعه  ورزش ما  باید بروند و در کدامین تیم ملی کشوری عضو شوند.




                                                      نویسنده   رضوانی
 
 
 
 
 
مدافع راست استقلال معتقد است که کارلوس کی روش عاشق دو رگه ها است و هیچ توجهی به استعداد های فوتبال ایران ندارد. اشجاری اعتراض خود را به تصمیم های کی روش علنی کرده است...
مصاحبه تند بازیکن استقلال علیه کی روش
افکار- حسن اشجاری یکی دیگر از استقلالی هایی است که علیه کارلوس کی روش مصاحبه کرده است. مصاحبه ای که بسیار تند است و این احتمال وجود دارد که برای همیشه از لیست ذهنی سرمربی تیم ملی هم خط بخورد.اشجاری درحالی که از دعوت نشدن به تیم ملی به شدت ناراحت است برای تیم ملی آروزی موفقیت می کند و می گوید:«امیدوارم تیم ملی نتیجه بگیرد و بتوانیم به جام جهانی برویم.

اما خیلی وقت است که به تیم ملی دعوت نشدم. آخرین باراز زمان آقای قطبی در تیم ملی حضور داشتم و بعد از آن دیگر در تیم ملی نبدم.مربیگری سلیقه‌ای است. البته کروش از وقتی آمده شاید یک بازیکن جدید به تیم قبلی اضافه کرده است و بقیه دورگه هستند.

ما این همه فوتبالیست در ایران داریم آن وقت می‌رود بازیکن لیگ دسته هفتمی سوئد را می‌آورد.» اشجاری معتقد است که کی روش عاشق دو رگه ها است:«به هر حال نظر آقای مربی اینطور است. کروش عاشق دورگه‌ها است. اما قبل از اینکه به استقلال بیایم و در زمان حضور در سپاهان بهترین شرایط را داشتم. ۱۰ تا پاس گل دادم و با این تیم قهرمان شدم با این اوصاف مرا دعوت نکرد چه برسد به الان، پس انتظار نداشتم دعوت شوم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 16:50 | نویسنده : رضوانی |