اخبار ورزشی
حاشیه  ورزشی-بازيكن سپاهانم، چرا حسرت دربی تهران را بخورم؟/ خلعتبری: تيم ملی به هافبكی مثل نويدكيا احتياج دارد
بازيكن سپاهانم، چرا حسرت دربی تهران را بخورم؟/ خلعتبری: تيم ملی به هافبكی مثل نويدكيا احتياج دارد

به نظر من فورواردهايی كه كنار محرم بازی می كنند می دانند كه وجود او چه نعمت بزرگی است و چه قابليت‌هايی دارد.



نظرات شما عزیزان:

اصغر محمدی
ساعت11:18---1 بهمن 1391
به نام خدا
سلام
امیدوارم حالتان خوب باشد.
غرض از مزاحمت این بود که من یک سایت راه اندازی کرده ام و نیاز به یک نویسنده ماهر و تقریبا آنلاین دارم که در زمینه خبری اینجانب را یاری دهد
در هنگام گشت و گذار در اینترنت به وبلاگ شما بر خوردم و از مطالب و آپدید بودن آن بسیار خوشم آمد و برآن شدم تا این درخواست را از شما بکنم.
من نیز قبلا مثل شما وبلاگ مینوشتم (وبلاگdoustyabi.lxb.ir) ولی با اینکه من همیشه آن را آپدید میکردم بازیدید نسبتا کمی از آن میشد.از شما نیز دعوت میکنم تا در این زمینه با برادر کوچکتان همکاری نمایید.
mee.A-w.ir
در صورتی که تمایل به همکاری دارید به آدرس گفته شده مراجعه و عضو شوید(با اسمی که اینجا نوشته اید و از منو کاربری اطلاع دهید)و در غیر اینصورت عدم علاقه خود را بگویید.
با تشکر
اصغر محمدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:استقلال پرسپولیس, | 10:1 | نویسنده : رضوانی |