پیروزی تکاب چرا سه بر صف رو ترجیح داده

شاهكار جديد ورزش ايران اما اين بار در شهرستان تكاب+ عكس

تیم پرسپولیس نماینده تکاب با حاضر نشدن برابر نماینده پیرانشهر بازی برده رفت خود را با باخت سه بر صفر تعویض کرد اين در حالي است كه اين تيم در مرحله پلي اف بازي رفت خود را با برد به اتمام رسانده بود

 

تیم پرسپولیس تکاب که در دور نیمه نهایی مسابقات دسته یک فوتبال استان آذربایجان غربی و در بازی رفت خود تیم شهرداری پیرانشهر را با نتیجه دو بر یک شکست داده بود در بازی برگشت با حاضر نشدن در زمین مسابقه با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام شد و نماینده پیرانشهر به دیدار نهایی راه یافت. اين در حالي است كه سايت اداره ورزش و جوانان شهرستان تكاب تا تاريخ سي آبان خبر از تعويق اين ديدار به زماني ديگر را داده بود در حالي كه خبرگزاري ايرنا نتيجه بازي را روز اول آذرماه اعلام مي كرد دوستان ورزش شهرستان هنوز خبر از تعويق اين بازي را در سايت خود مي دادند و در حالي كه پرسپوليس تكاب بازي رفت را با پيروزي پشت سر گذاشته بود و اميد به صعود داشت در يك اقدام عجيب در پيرانشهر حضور نيافت و خبرگزاري ايرنا نوشت چون تيم پرسپوليس تكاب در اين مسابقه حضور پيدا نكرده سه بر صفر بازنده شده است ولي اين در حالي است كه ديروز روابط عمومي ورزش و جوانان تكاب خبر از تعويق اين ديدار به علت عدم شرايط جوي را داده بود . به راستي در اين ميان چه كسي درست مي گويد .

مسئوليت اين ناكامي بزرگ برعهده چه كسي است چرا در عصر رسانه مسئولين اين تيم و همچنين مسئولين ورزش شهرمان زمان بازي را نمي دانستند و يا حداقل براي تغيير زمان آن مكاتبه نكردند . به راستي تيم هاي تكابي با اين همه استعداد كي مي خواهند به ليگ برتر استان صعود كنند . ما منتظر جواب مسئولين ورزش شهرمان هستيم و حال به راستي وقتي در بالاترين سطح ورزش كشورمان از اين اتفاقات مي افتد چه انتظاري بايد از تيم هاي شهرستان داشت هنوز ماجراي دو كارته شدن بازيكن تيم ملي اميد و يا دواخطاره شدن رحمان احمدي و برد مقابل نماينده قطري و حذف تيم سپاهان را نبايد از ياد برد اين ها نمونه هاي از شاهكار ورزش كشورمان مي باشد.

نظام مشرفي نبي كندي

  و منبع  خبرگزاری جمهوری اسلامی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 آذر 1391برچسب:, | 17:20 | نویسنده : رضوانی |