استاد انعامی و توضیحی در باره انتقاد برادر عزیز علیرضا جان

با عرض ادب

حق با شماست من نتوانستم  در نوشته  فوق توضیح بدهم که این مسائل جانبی چیست

مسائلی که اطرافیان برای این  قهرمان ارزنده بوجود آوردند . و در کل  کسانی که  ایشان

را که معلم بودند اذیت کردند . و با دخالتهای مستقیم وغیر مستقیم زندگی فرهنگی ایشان را

تباه کردند.

پس بر من خرده نگیرد اگر نتوانستم در باره استاد انچه را شرط حق و عقلانیت است بیان کنم

خوب بحٍ مسائل جانبی همان مبحثی هست که وی را اذیت کرده و حق و حقوق ایشان را در

زمان معلمی پایمال کردند.

خوب متوجه شدید عزیزانم حالا اگر از نوشته من دلخور هستید بنده از شما معذرت می خواهم

و امیدوارم که مرا در جهت پیبرد اهدافم در این وبلاگ یاری کنید .

و من اینجا نمی خواهم بیشتر راجع به این قضایا صحبت کنم چون برادر انعامی از افراد خوب و محترم در

فوتبال و تحصیلات بودند.

پس منظور من دیگرانی بودند که ایشان را تباه و زندگی وی را نابود کردند . چون ایشان معلمی بود

که وی را مورد اذیت قرار دادند. بنابر امیدوارم که متوجه شده باشید پس منظور من مسائل جانبی

عبارت بود از موارد و مشکلاتی که جلو پای این قهرمان گذاشتند . در ضمن مگر من از دوستان ایشان

نیستم و تنها کسی بودم که همیشه حمایتهای لازم را در جوامع ورزشی و غیره کرده ام . بر من و همه

دوستان لازم است از این پیشکسوتان عزیز حمایت کنیم .

 

               با عرض تشکر  امیر  رضوانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, | 11:29 | نویسنده : رضوانی |