رحیم انعامی فوتبالیستی از تکاب رضوانی

سلام

یکی از خوانندگان وبلاگ به اینجانب تذکری داده بودند که من از  رحیم انعامی نامی  در ورزش فوتبال

تکاب نبرده ام البته ایشان نظر لطف داشته اند ولی اگر کمی دقت کنند در صفحات گذشته و تاریخ

وبلاگ مرور کنند من مطالبی را در باره این استاد در رشته فوتبال  اشاره کرده ام .

حال بار دیگر مروری دارم به  فوتبالیست قهار و نام آشنای تکاب رحیم انعامی من با مسائل جانبی افراد

هیچ کاری نداشته و از ورزش این عزیزم  و افتخارات ایشان سخن بعمل میاورم.

رحیم  انعامی محل تولد تکاب خانه این عزیزان در دوران کودکی و جوانی بغل بانک ملی 

رحیم از خانواده ای پر جمعیت و د عین حال تنها کسی بود که  از خانواده به ورزش علاقه پیدا کرد

من رحیم را از زمانی میشناسم که در مدرسه نوری در کنار  معلمی چون رضوانی پرورش یافت

خوب رحیم در ان زمان ارام و محجوب بود و دوران بدی که برایش بعدها اتفاق افتاد او را تا حدودی از

مسیر فوتبال دور ساخت که خوشبختانه بعدها به این مشکلات فایق امد.

تیمهائی که رحیم انعامی در ان عضو بود میتوان به پورا که در دسته اول تهران بازی میکرد و در تکاب هم

حاجیانپور - فرزامی -  افشار جوان - .....................  در ضمن رحیم مربی شاخصی بود که در ان زمان

 با مربیگری خود بارها بعنوان مربی و بازیکن افشار جوان را به مقامهای اول تکاب  و صعود به لیگ استان

برد که بنده در مقطعی بعنوان سرپرست تیم افشار جوان  در کنار یارانی چون - کاکائی - رضا قاسمزاده

حبیب قربانی - هادی قربانی - آیت      - سروی -  اباذر بیگ زاده - میکائیلی - علی چوپان افشار

و...................  خیلی از بازیکنان عزیز که دستمایه رحیم انعامی بودند .

رحیم بازیکنی تکنیکی و تاکتیکی با قدرت بالای بدنی که دارای هوش سرشار در هافبک وسط بودند

امیدوارم که این دوست عزیز و مربی ارزنده بتوانند با درایتی که در ایشان در زمینه فوتبال سراغ دارم

موفق و موید باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:انعامی تکاب, | 13:42 | نویسنده : رضوانی |