حضور پررنگ نسل جوان در مراسم عزاداری امام راحل تهران بزرگ - در میان خیل عظیم عاشقان و شیفتگان كه ا

 
 

حضور پررنگ نسل جوان در مراسم عزاداری امام راحل

تهران بزرگ - در میان خیل عظیم عاشقان و شیفتگان كه از راه دور و نزدیك برای شركت در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) به مرقد مطهر آمده اند، حضور 'جوانان' پر رنگ است.

1391/03/14 - 10:31

به گزارش خبرنگار ایرنا از مرقد مطهر امام خمینی(ره) جوانان در محوطه بیرونی مرقد مطهر در دسته های عزاداری مشغول سینه زنی و زنجیرزنی هستند.

برخی از این جوانان با پای برهنه و در حالی كه بسیار كم و سن و سال هستند، با سر دادن نوحه های حزن انگیز، و با در دست داشتن پرچم سبز و سفید با نشان 'یا روح الله' ارادات خود را به امام راحل نشان می دهند.

برخی دیگر نیز با سر دادن این جمله كه 'اماما هنوز رفتنت را باور نداریم' بر سر و صورت می كوبند و عزاداری می كنند.

بر اساس این گزارش جمعیت عظیم عزادار در اطراف مرقد مطهر هر لحظه بیشتر می شود.

گزارش خبرنگاران ایرنا از حرم مطهر حاكیست: در مراسم بیست وسومین سالگرد ارتحال امام راحل حضور اقشار مختلف مردم اعم ازخانواده های شهدا، نیروهای بسیجی، سپاه و مردم كفن پوش در حرم امام راحل پر شور است.

عزاداران اعم از زن و مرد ، پیر و جوان و كودك، از صبح زود با حضور درحرم مطهر امام راحل به نوحه سرایی و مدیحه سرایی پرداخته و در غم از دست دادن امامشان اشك ماتم می ریزند.

حضور خواهران محجبه با سربندهای یا زهرا (س) و خیل بیشماری از جانبازان و معلولین و همچنین حضور زائران هندی، ‌بلوچ ، پاكستانی با لباس های مخصوص خودشان جلوه خاصی به این مراسم داده است.

بنابر این گزارش دسته های سینه زنی و زنجیر زنی با سر دادن شعارهای انقلابی همچون ' این همه لشكر آمده به عشق رهبر آمده ' و' خامنه ای خمینی زمان است ' یكبار دیگر پشتیبانی خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت خامنه ای و ارزش های انقلاب اسلامی اعلام كردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, | 12:47 | نویسنده : رضوانی |