مردم و حضور گسترده در مراسم ارتحال حضرت امام رضوانی

 


حضور مردم در مراسم ارتحال امام تجدید بیعت با رهبری است

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در اطلاعیه ای آورده است: از امت همیشه در صحنه دعوت می شود با حضور در این مراسم با شکوه یکبار دیگر میثاق خود با امام راحل و شهیدان سرافراز و بیعت ناگسستنی خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را تجدید نمایند.


به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بیست و سومین سالگرد ارتحال رحلت جانسوز فقیه و فیلسوف گرانقدر، عارف و مجاهد عظیم الشأن، حکیم و سیاستمدار هوشمند، یگانه دوران حضرت امام خمینی(ره)و گرامیداشت شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد در مورخه یکشنبه چهار دهم خرداد ماه ساعت 10 صبح در حسینیه اعظم اهواز و با حضور عاشقان آن امام بزرگوار برگزار می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از امت همیشه در صحنه دعوت می شود با حضور در این مراسم با شکوه یکبار دیگر میثاق خود با امام راحل و شهیدان سرافراز و بیعت ناگسستنی خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را تجدید نمایند.

یادآور می شود، مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در اهواز با سخنرانی مهندس مهدی چمران، رییس شورای عالی استان ها و با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، اعضای مجلس خبرگان رهبری، مسؤولان استانی، مدیران مدارس علمیه، و نمایندگان مجلس نهم و مردم ولایت مدار خوزستان برگزار می شود./9463/د102/ب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, | 12:43 | نویسنده : رضوانی |