یک لیست نوظهور باتصویر هاشمی و احمدی‌نژاد رضوانی
 
«آشتی ملی، تدام حیات ملی» عنوانی است که در بالای این فهرست انتخاباتی و روی عکس حضور محمود احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار هاشمی رفسنجانی نوشته شده است.

خبرآنلاین: در آخرین ساعات تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس نهم لیستی تازه منتشر شد.




«آشتی ملی، تدام حیات ملی» عنوانی است که در بالای این فهرست انتخاباتی و روی عکس حضور محمود احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار هاشمی رفسنجانی نوشته شده است.

در این فهرست که با محوریت جبهه پایداری تنظیم شده است اسامی حجج الاسلام مصباحی مقدم و کازرونی و خانم‌ها لاله افتخاری، زهره الهیان، فاطمه رهبر و الهام امین‌زاده که نامزدهای اختصاصی جبهه متحد اصولگرایان هستند گنجانده شده است و اسامی ۷ نفر از نامزدهای جبهه پایداری حذف شده است.

چینش این فهرست بر اساس ۱۸ نامزد جبهه پایداری طراحی و تنظیم شده است.

این فهرست انتخاباتی که با عنوان «ندای ملت، حامی نظام و دولت» منتشر شده است به امضای تشکل‌هایی به نام ائتلاف بزرگ شهرستانی‌ها و تهران بزرگ و هیات متوسلین به چهارده معصوم (ع) منتشر شده است.

 
مطالب مرتبط

دیدگاه رضوانی از اعضای ارشد ائتلاف بزرگ شهرستانیها و تهران بزرگ اینگونه بیان میدارند که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای وحدت وهمدلی و استفاده از منابع ملی و سرمایه های ایرانی باید یکدلی و وحدت بین مردم و دولت و مجلس  و مدیران نظام  طرح آشتی ملی هدفی خوب برای از بین بردن سلیقه های اشخاص میباشد.

این طرح موجبات نزدیکی امت به مسئولین خدمتگزار خواهد شد. و مردم زحمت کش با شور و شعفی انقلابی بار دیگر حماسه  بزرگی در امر انتخابات خواهند آفرید0



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, | 14:43 | نویسنده : رضوانی |