استقلال و رپرسپولیس و سپاهان جام باشگاههای آسیا


سپاهان به مصاف لخوياي قطر مي رود

بازي مرگ و زندگي براي استقلال درليگ قهرمانان

 

تيم‌هاي فوتبال استقلال و سپاهان چهارشنبه در چارچوب هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا به مصاف دو تيم عربي خواهند رفت.


 

   هفته چهارم و آغازین دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه با برگزاری 8 مسابقه پیگیری می‌شود.


در دو مسابقه حائز اهمیت برای فوتبالدوستان ایرانی تیم‌های استقلال در گروه اول و سپاهان در گروه سوم در دو دیدار خارج از خانه به مصاف دو رقیب عربی خود یعنی الجزیره امارات و لخویای قطر می‌روند.

استقلال که در دور رفت با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست و 4 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول به کار خود پایان داد در دیداری سرنوشت‌ساز در حالی به مصاف الجزیره امارات می‌رود که در بازی رفت مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی 3 امتیاز را به حریف اماراتی سوغاتی داد.

با این تفاسیر استقلالی‌ها که در صورت کسب هر نتیجه‌ای جز پیروزی در دیدار چهارشنبه شب باید از آسیا خداحافظی کنند تنها با اندیشه پیروزی در دیدار مقابل الجزیره صدرنشین قدم به میدان خواهند گذاشت.

بازگشت مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان به ترکیب اصلی آبی‌پوشان می‌تواند بهترین سورپرایز برای پرویز مظلومی و هواداران باشد تا با توجه به دو پیروزی پرگل دو هفته اخیر لیگ برتر و نزدیک‌ شدن به یک عنوان قهرمانی دیگر، آبی‌پوشان ایران با انگیزه‌ای مضاعف و با هدف کسب هر 3 امتیاز در خانه حریف قدرتمند اماراتی به میدان بروند.

 
 

دو تیم پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا 5 بار در مرحله گروهی لیگ‌های 2009، 2010 و 2012 به مصاف هم رفته‌اند که هنوز استقلال موفق به شکست این حریف اماراتی در دیدارهای رو در رو نشده است. 3 تساوی و 2 شکست حاصل رویارویی استقلال و الجزیره است.

این بازی ساعت 20:15 فردا به میزبانی الجزیره برگزار می‌شود. در دیگر دیدار این گروه نسف قارسی ازبکستان در ورزشگاه اختصاصی خود از الریان قطر میزبانی می‌کند.

*جدول رده‌بندی گروه اول:

1-الجزیره 9 امتیاز

2-استقلال 4 امتیاز

3-الریان 3 امتیاز

4-نسف قارسی یک امتیاز

* نبرد سپاهان برای صعود


سپاهان دیگر نماینده ایران چهارشنبه در خانه لخویا، قهرمان دو دوره لیگ ستارگان قطر می‌رود. سپاهان برای صعود دوباره به جمع 16 تیم برتر آسیا مقابل پدیده لیگ برتر قطر هرچند کار آسانی در پیش ندارد اما زردها قصد دارند با کسب هر 3 امتیاز کار خود برای صعود به مرحله حذفی را در پایان هفته چهارم تمام کند.

این تیم که در هفته دوم با پنالتی دقیقه پایانی مقابل الاهلی عربستان امتیاز از دست داد در صورت یک برد دیگر مقابل نماینده فوتبال قطر با 10 امتیاز صعودش قطعی می‌شود و در 2 هفته پایانی مقابل النصر و الاهلی تنها به منظور صدرنشین شدن در گروه و میزبانی در تک بازی مرحله یک هشتم نهایی به میدان خواهد رفت.

 
 

بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک و با گل دقایق پایانی بهترین بازیکن این روزهای سپاهان یعنی سزار برزیلی به پایان رسید و با توجه به محرومیت انضباطی عمادرضا و حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی عراق مقابل مصر در دیدار تدارکاتی امروز، باز هم چشم امید هواداران نماینده زردپوش ایران به ساق‌های سزار دوخته شده تا با جادوگری‌های زوج برزیلی سزار – جان‌واریو یک 3 امتیاز شیرین دیگر به حساب سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا واریز شود.

این دیدار ساعت 20:30 چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی لخویا برگزار می‌شود. از همین گروه تیم‌های الاهلی عربستان و النصر امارات در عربستان به مصاف هم می‌روند.

*جدول رده‌بندی گروه سوم:

1- سپاهان ایران، 7 امتیاز

2- الاهلی عربستان، 4 امتیاز

3- النصر امارات، 3 امتیاز، تفاضل 1-

4- لخویا قطر، 3 امتیاز، تفاضل 1-

همچنین در روز چهارشنبه طبق برنامه 4 دیدار از شرق آسیا برگزار می‌شود:

گروه پنجم:

بنیادکار ازبکستان - گامبا اوزاکا ژاپن

آدلاید استرالیا - پوهانگ کره جنوبی

گروه هفتم:

سئونگنام کره جنوبی - سنترال کاست استرالیا

ناگویا گرامپوس ژاپن - تیان جین تدای چین

امروز در آغاز هفته چهارم رقابت‌ها 8 دیدار دیگر برگزار می‌شود که در حساس‌ترین آنها پرسپولیس از ساعت 17 در تهران از الغرافه پذیرایی می‌کند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیــــــرشـــــیما
ساعت10:14---29 فروردين 1391
باســــــــــــــــــــلام دوست عزیز وب عالــــی داری به وبـــــ ما هـــم سر بزن راســــتی چت روم امیر شـــــیما هم درست آدرسش تو وب هست
دوســـــت داشتی یه سر بزن
این چــت تازه افتـتـاح شــــده پـس بیــان شـلـوغــش کنیــد مرســـی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, | 10:9 | نویسنده : رضوانی |