بدنسازی

   
 
 
سه مربی مشهور حرکات خود را برای خوش تیپ شدن ارائه داده اند.
در هر شرایطی که باشید، افراد همیشه مشهور یک وجه اشتراک دارند، یک فیزیک تر و تازه، چاق و چله. خوشبختانه، هیچ ابهامی ‌درباره چگونگی کار کردن آنها وجود ندارد. با این فعالیت‌ها به گفته سه مربی هالیوودی، شما می‌توانید فعالیت خود را شروع کنید. رهنمودها و برخی فعالیت‌های کلیدی به شرح زیر می‌باشد که از آن طریق می‌توانید برای خود اندامی‌ متناسب به وجود آورید.
 
ماهیچه خود را به بالاترین حد برسانید.
 
 
بر اساس گفته مربی لس آنجلسی- لورن لوین- کار روی چند ماهیچه، موثرتر است. در فعالیتی که فرد همه بدن را به کار می‌گیرد، ضربان قلب افزایش پیدا می‌کند، چون که در این زمان فرد سخت‌تر کار می‌کند. و زمانی که ضربان قلب زیاد است، کالری و چربی بیشتری سوخته می‌شود، و اندام لاغرتر می‌شود. این مربی خاطر نشان می‌کند که کشش عضلات راه دیگری برای بهبود وضعیت بدن می‌باشد. و از صدمات جلوگیری می‌کند و قدرت ماهیچه را افزایش می‌دهد. برای نتایج بهتر، در آخر فعالیت و ورزش، ماهیچه‌های خود را بکشید، چون که در این موقع ماهیچه‌ها گرم هستند.
طریقه انجام ورزش پیشنهادی از طرف این مربی:
دمبلی سبک را در دست راست خود نگه دارید و دست را بکشید.  عضلات شکم را سفت نگه دارید، سپس زانوی راست را به سمت قفسه سینه فشار دهید، بعد از آن پای راست را سر جای خود برگردانید و آن را در هوا نگه داشته و به موقعیتی بالاتر از قبل بیاورید. چند بار این کار را تکرار کنید. سپس آرنج را به عقب و موازی با بدن ببرید. بعد از چند بار، این ورزش را با طرف چپ بدن انجام دهید.
 
خیلی سریع بدن خود را زیبا کنید .
 
دومین مربی، آدرین گرنیر می‌باشد. این مربی به ورزش هایی می‌پردازد که ماهیچه‌ها را سریع فرم می‌دهد، این ورزش‌ها برای ستارگان هالیوودی که تمایل دارند سریع تناسب اندام پیدا کنند، استفاده می‌شود. این ورزش‌ها شش‌ها، ران‌ها و لگن را در برمی‌گیرد- قسمت های مشکل. این ورزش را 20 تا 30 مرحله، دو بار در هفته انجام دهید. بعد از دو هفته شلوار لی پا کنید، خواهید دید که شگفت زده می‌شوید.
طریقه انجام آن:
با پای راست یک قدم جلو بروید، زانو را 90 درجه خم کنید، به صورتی که زانو بالای مچ پا قرار گیرد. در همان موقع دست چپ را به پای راست برسانید و انگشتان پا را لمس کنید. بعد، انرژی را به پاشنه پا منتقل کنید و بایستید، و پای چپ را جلو بیاورید تا هر دو پا کنار هم قرار گیرند. همین کار را با پای چپ انجام دهید و آنقدر با دو تا پا جلو بروید تا وقتی که فضای اتاق تمام شود.
 
مراقب روح و جسم خود باشید.
یکی دیگر از مربیان اهل لس آنجلس است به نام الیس گولان. وی ورزش  یوگا را توصیه می‌کند، این ورزش هم برای جسم و هم برای روح مفید می‌باشد. این ورزش برای هر روز مناسب می‌باشد و بازدهی بدن را افزایش می‌دهد و به طور همزمان استرس کاهش می‌یابد. برای انجام آن به هیچ وسیله و تجهیزی نیاز ندارید.
طریقه انجام آن:
به پشت دراز بکشید، زانوها را خم کنید، انگشتان پشت سر به هم بسته شوند، عضلات شکم را منقبض کنید. به آرامی‌دنده ها را به طرف شکم، بالا بیاورید، و شانه ها را از کف اتاق جدا کنید، 30 مرتبه این کار را تکرار کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, | 8:0 | نویسنده : رضوانی |