سلام به شما جوانان تکابی گله شما به حق است

سلام به شما جوانان تکابی گله شما به حق است

در باره انتخابات تکاب بارها نوشته ام و چرا تکاب یک کاندیدای تک و تنها ندارد و میزان رای تکاب در مقابل شهرستان میاندواب و شاهیندژ خیلی کمتر است برای رقابت بین یک تکابی حال که شما جوان تکابی از این حقیر خدمتگزار و خادم شهرتان خواسته اید پس بگذارید بگویم من و شما در این عرصه مهم انتخاباتی نمی خواهیم آب در آسیاب دشمن بریزیم

ولی بفرمایش مولایمان حسین گر دین ندارید آزاده مرد باشید

و بنابر دستور اکید مقام معظم رهبری وظیفه احاد ملت است که در این امر مهم شرکت جویند و دشمن شاد کن نباشید.   و شرکت در امر انتخاباتی امری پس خطیر در این برهه حساس از تاریخ  انقلاب  و مردم غیور تکاب است.

 

اما سوال به حق مردم از نماینده گان ادوار گذشته دوست عزیز و بزرگوارمان جناب آقای محبی نیا سرور گرامی این است آیا حقی که به شهرستان تکاب  همانا تفکیک شدن این شهرستان بود در مجلس بر عهده ایشان بود یا نه. شما سرور گرامی عزیز برادر اگر در این مسیر تلاشهای قانونی کرده اید و در این مسیر اگر قانون و دولت چنین اجازه ای را نداده اند را به مردم شهید پرور تکاب  با اسناد و مدارک ارائه دهید تا امت شهید پرور این شهرستان به لحاظ  تفکیک تکاب برای حوزه انتخاباتی مستقل  قانع و راضی شوند.

در ضمن استاد گرامی و زحمت کش جناب آقای محبی نیا در ولائی بودن و زحمت کش بودنتان هیچ  شکی نیست ولی شما در همه شعارهایتان میگوئید که من نماینده میاندواب هستم و اگر هم به تکاب نظری هست به تعداد آرا و افرادی که در خدمت شما هستند نظارت دارید. که این امر مغایرت کامل با قانون و روح مجلسیان دارد چون مجلس شورای اسلامی متعلق به فردی خاص نیست بلکه  مال ملت است . ما در مجلس نماینده گان ملت را داریم پس حق دفاع از ملت محروم و شهید پرور این شهرستان بعهده چه کسی است.

من منکر این نیسنم که به شما  کم احترامی شده است ولی شما عزیز محترم و گرامی نباید این کم احترامی را به دل بگیرید بقولی بخشش از بزرگان است و بس آیا کسانی که برای شما کار می کنند . ببینید همین افراد در تکاب به مردم شهید پرور دل می سوزانند.

نه جناب آقای دکتر محبی نیا  اینان برای رسیدن به منافع فردی خویش دنباله روی شما هستند. و همینان بوده اند که نگذاشتند تکاب به یک حوزه مستقل در امر انتخابات  تبدیل شود.

مگر این شهرستان چه کم دارد از دیگر شهرستانها  آری برادر گرامی دکتر محترم دل این مردم  بدرد آمده از وعده وعید های توخالی کاندیداها ی قبلی  و الان هم که در مسیر انتخابات هستیم درست که بر ما مردم وظیفه شرعی هست که در انتخابات شرکت جوئیم .

آیا بر شما کاندیداها و مجلس نشینان وظیفه ای نیست که به این ملت غیور خدمت کنید آیا شما شکوه و عظمت

راهپیمائی میلیونی ایران را ندیدید. همین امت در شهرستان تکاب هم اینگونه بوده اند. پس حقشان چیست چرا

نباید به حق واقعی خود نرسند.

کاندیداهای محترم درست که تکاب با عرض پوزش از جناب آقای  حمدی   دبیر محترم دبیرستانهای تکاب             کاندیدای محترم د تکاب که کمتر در صحنه های سیاسی حاضر بوده و  تا حدودی جوانان تکاب ایشان را نمی شناسند.

چرا از این شهرستان که خود پتانسیل قوی در تربیت دانشجو دانشگاهی و اساتید بزرگ را دارند که هر کدامشان وزنه سنگینی در امورات سیاسی و هنری و علمی در سطح کشور هستند ولی خبری از این عزیزان در صحنه انتخاباتی منقه وجود ندارد چون بارها ما در این شهرستان یک ورشکسته کامل انتخاباتی بودیم.

از آن جمله بنده که سالها در رکاب استاد گرانقدر سردار محمد باقر محمد یاری در همه ادوار بوده ام  نتوانستیم از تکاب به مجلس نماینده ای بفرستیم البته این موضوع بر میگردد به عدم اتحاد امت شهید پرور تکاب  نه شما عزیزان بنده در ادواری هم که جناب آقای مدنی استاد بنده و دوست دیرینه پدرم در انتخابات بودند را شاهدم دو دستگی و سیاستی که به این شهرستان القا کرده بودند درگیریهای درون گروهی تکاب هم مزید بر علت است و ما نباید همه این موضوعات را به شما بزرگواران دخالت بدهیم.

که این موضوع باعث شده است افرادی سیاسی بزرگتر  نتوانند در این صحنه پر شور شرکت جویند.

افرادی چون دکتر صفی زاده- استاد عزیز اله مدنی – سردارجانباز باقر محمد یاری- استاد فتحلی تحسینی- حاج یدا لله حصاری

دکتر همایون هاشمی – دکتر نعیمی فر -  استاد سید علی خالدیان – استاد نادر شیروند- حاج آقا موسوی برادر شهید موسوی- برادر عزیزمان برادر شهید هادی برزگر حاج حسن برزگر

و دیگر بزرگواران چه اصولگرایان و یا اصلاح طلبان خوب وقتی این موضوعات پیش میاید به نظر شما بزرگواران و کاندیداهای صاحب نفوذ و قدرت جائی برای رقابت سالم می ماند.

بنابر این از شما کاندیداهای محترم  برادران حاج آقا بیگی – حاج آقا میرزائی – دکتر محبی نیا -  سردار عیسی زاده ترا به حق خون شهدا به مردم وعده و وعید ندهید به خودتان در مقابل خدواوند متعال ومردم شهید پرور تکاب تعهد ی بدهید که به این تعهدها  در مقابل خداوند و مردم پاسخگو باشید. چون اگر شما عزیزان خدمتی می کنیید یک وظیفه الهی است  این خدمت رسانی را به حساب خودتان نگذارید چون بقول فرمایش مقام معزز رهبری امام خامنه ای خدمت به این مزو بوم و ملت در خانه ملت خدمت به ارزشها و آرمانهای امام راحل است که بر گرفته از دین اسلام است.

چنانکه خود بنده یکبار در رکاب برادر بزرگوارمان جناب آقای محبی نیا در زمان ائتلاف با سردار محمدیار مردانه برایشان از جان مایه گذاشتم و لی ثمری برای شهرستان تکاب نداشت.

الان هم حاضرم با جان و دل به فرامین رهبر معزز و فرزانه لبیک گفته هر کدام از شما کاندیداها به عهدتان در قبال تفکیک سازی و عمران و آبادانی شهرم تکاب پایبند باشید در رکاب امت غیور تکاب  به مردی که مردانه بتواند به   دبیر محتر کاندیدای شهر مظلوم تکاب کمکی  بنماید در راستای آرمانهای انقلاب و حقوق شهروندی تکاب حاضریم به این کاندیدای متعهد و وفادار به تعهدات خویش در قبال تفکیک سازی شهرستان و حمایت از کاندیدای واحدمان  کمک کنیم.

البته لازم به ذکر است و میباشد  اگر شهروندان تکابی یکدل و یکپارچه  از هر طیف و گروهی  دست بدست هم بدهند  و اختلاف سلیقه های گذشته را کنار گذشته یک یا علی مددی گویند و کاندیدای واحدمان را با ائتلاف  یکی از این عزیزان نامبرده  یاری نمایند شاید و شاید بعد از 30 سال  ماهم بتوانیم صاحب کرسی سبز رنگ دربهارستان باشیم

 

به امید رفتن یک تکابی به مجلس  بهارستان

 

                  نویسنده مطلب  

  رضوانی  جانباز – رزمنده – فرزند مفقود الاثر محمد حسن دبیر سابق مدارس نوری- محمدیه – سعدی – تربیت  شهرستان تکاب

 

                           

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:انتخابات در تکاب, | 11:47 | نویسنده : رضوانی |